Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:17 Der er 63 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg gode tutorails?

Hvor kan jeg finde gode tuts?

I Må undskylde hvis jeg har sat for mange points, ved ik hvad man plejer...
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:19 #1
Hehe det er vist lige rigeligt men du kan finde nogle gode på:
www.html.dk
og evt. kigge efter artikler på www.netcoders.dk...

//Rasmus Larsen
Avatar billede soreno Praktikant
28. maj 2002 - 20:19 #2
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:19 #3
Takker :) Accepterer bare
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. maj 2002 - 20:20 #4
mark>> hvis du ser når du laver et spm, så står der
let: 15 point
mellem: 30
svær: 60 point
....det er jo rimelig nemt at forstå :D mesa think
med hensyn til tuts så ved jeg ikke, men ville bare lige hjælpe dig :D
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:20 #5
hmm... hehe nå men selv tak...
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
28. maj 2002 - 20:20 #6
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
28. maj 2002 - 20:21 #7
damn....allerede accepteret....
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. maj 2002 - 20:22 #8
Hejsa rasmus larsen.

Jeg synes din opførsel her på eksperten er under al kritik.

fattede du virkeligt ikke budskabet sidste gang. - eller sidder du stadigt på skolen ?

- du har lige præcis ½ time til at forklare dig i før du deaktiveres.

Mvh.
Jelzin101/Coadmin
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:23 #9
master nemo > K... Havde jeg ik lige tænkt over... Dumt af moi... ;)
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:24 #10
hvad mener du ???

budskabet sidste gang ???
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. maj 2002 - 20:26 #11
markjensen89/rasmuslarsen.com/rasmuslaren2/12345678912 's tidl. eskapader kan ses :
http://www.eksperten.dk/spm/216512
http://www.eksperten.dk/spm/216509
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:28 #12
hvad snakker du om ???

Jeg er ikke mere end 1 bruger...

Jeg svarede bare ganske reelt på et stillet spørgsmål...

//Rasmus Larsen
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:29 #13
CO-admin > Vi er aZzÅ ikke samme bruger!!! Helt ærligt, hvorfor skal jeg lukkes? :( Det er zQ da en skod side, hvis man skal slettes pga. man skriver et spg.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. maj 2002 - 20:30 #14
rasmuslarsen >> vil du påstå at du ikke er den samme som rasmuslarsen2/12345678912/markjensen89. ?
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:32 #15
Jeg er ik Rasmus... Jeg vil vædde jordens undergang
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:32 #16
Hør jeg er ikke den samme som markjensen89...
Men godt nok var rasmuslarsen2/12345678912 mine tidligere bruger og dem snød jeg med og blev deaktiveret... Men det her er altså nada snyd jeg svarede bare på fyrens spørgsmål og jeg synes da jeg må ha lov til at oprette en ny bruger og starte på en frisk og jeg snyder sq ALDRIG mere...
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:33 #17
Se selv admin som ik har beviser nok
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:34 #18
Hør også lige Co Admin hvorfor skulle jeg oprette en bruger... markjensen89 har været oprettet LÆÆÆÆÆÆÆÆÆNGE skulle jeg så pludselig hoppe ind med ham og snyde ? Tror jeg ikke...

Desuden hvorfor have en bruger der hedder markjensen (+89) når jeg hedder Rasmus Larsen ???

//Rasmus Larsen
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. maj 2002 - 20:35 #19
hvis du ikke er rasmus er der 2 muligheder - 1. du / i lider af personlighedspaltning.

2. i sidder ved samme computer.

- i begge tilfælde er det snyd - og det tollereres ikke i dette fora.
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:36 #20
Hmmm... Hvorfor skal jeg lukkes...?! Han har lige forklaret... Desuden egner du dig 0% til at være noget i retten (Du ved godt hva en ret er, ik?)
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:36 #21
Hvad mener du ???

Personlighedspaltning hvad fanden er det...

Og vi sidder sq ikke ved samme Computer... Det er HELT sikkert.

//Rasmus Larsen
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:37 #22
er det snyd at have personlighedsspaltning? Det er zQ en sygdom så vidt jeg ved... og det er da ihvertilfald ik at snyde hvis man lider af personlighedssp.
Avatar billede dmcn Praktikant
28. maj 2002 - 20:38 #23
rasmuslarsen.com : I vores coadmin-system kan vi se, at begge brugere er blevet brugt fra samme computer - find en bedre historie næste gang, ikke.
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:40 #24
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooool et skod system. jeg vil vædde mit hoved på vi ik sidder ved samme com
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:40 #25
I jeres system... Få jer et nyt for det virker sq ikke...

Giv os en lille test så vi kan bevise at vi er 2 forskellige med 2 forskellige coms.

//Rasmus Larsen
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:40 #26
hva står der vores IP er?
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:45 #27
gider i / du svare?
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:46 #28
eller er i gået i koma?
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:49 #29
aaaaah, nu ved jeg, de skal se bamse og kylling optaget... eller oZ skal de bare i seng...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. maj 2002 - 20:49 #30
rasmuslarsen>> din troværdighed er ca. ikke eksisterende - sidste gang skulle du have siddet på din skole. hvilket så ikke viste sig at være sandt. - derfor må dine nuværende udtalelser stå i et svagt lys - hvis der var nogen som helst tvivl om at det er den samme computer du bruger begge profiler fra så ville jeg sikkert også tage det mere alvorligt.

/ jeg har stadigt ikke hørt noget overbevisende argument fra din side så derfor vil du blive deaktiveret kl. 21:02.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:52 #31
Hmmm... Min IP: 195.41.225.49  og 10.33.44.1 dooooooooooooooh... Se lige Rasmus (sidder og chatter med ham på MSN). Svar på hvorfor jeg ik er alvorlig: I er pisse dumme, jeres system er pisse dårligt hvis der står vi har samme IP, det er (næsten) synd for jer
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:52 #32
fuck hvor er du egentlig LAM JEG ER IKKE MARKJENSEN89 FAT DET I DIT SVAGE BAMSE HOVEDE... NÅ SÅ KYLLING STÅR I ET SVAGT LYS SYND SÅ KAN DU IKKE SE DENS FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISEEEEEEEEEEEEE DIN STORE NAR... VI HAR LIGE TESTET IP'ER OG DE ER IKKE ENS...

//En sur Rasmus Larsen
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:53 #33
forresten er min ip: 80.69.224.149
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:53 #34
i kan selv lige lave et script som gemmer IP'er... Og så se, spadehoveder
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 20:54 #35
hehe.... det er næsten ligeså godt som en tv-serie!! =)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. maj 2002 - 20:55 #36
Nu er problemet, at måden vi tjekker på ikke virker via IP, men identificerer en computer unikt. Hvis I ikke sidder ved samme computer, så vil systemet ikke sige det.
Smut nu ind og leg med lidt Lego.
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:55 #37
funguy > LoL, Det er Ricky Lake, kæft en dum admin
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 20:56 #38
hehe.. det her er MEGET bedre en RL!!! This place rock! =)
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:57 #39
unormalitet > LooooooooooooooooooL, i burde nu skifte system. Jeg kunne vædde min mor væk... For jeg ville vinde, og så står du og ligner.. tjaaa... noget som jeg ik vil skrive her
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 20:57 #40
Ok men inden jeg leger med lego skal vi lige ha det her på det rene...
Få jer et nyt system hvis det siger at vi er ved samme com for det er endnu engang det latterligste jeg har hørt i hele mit firkantede liv (lego)

//Rasmus Larsen
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. maj 2002 - 20:57 #41
rasmuslarsen.com>> dine udtalelser vælger jeg at betragte som dybt injurerende - og ser derfor intet alternativ til at kontakte din internetudbyder og evt. dine forældre.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede cdc Novice
28. maj 2002 - 20:58 #42
rasmus-> var dit sprog, med det sprogbrug, bliver man som regel smidt på hoved ud herfra !
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 20:59 #43
jelzin > Kan du ik ringe?
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 21:00 #44
CowAdminer drop nu det pis hér... Gider ikke det lort slet mig uskyldig opretter da bare en ny bruger og som sagt Snyder jeg IKKE
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:01 #45
hehe.. Jeg står på sidelinien og klapper!! Det her er sq fedt!! =)
Avatar billede rasmuslarsen.com Nybegynder
28. maj 2002 - 21:01 #46
jaaaa mega fun *slet os nu*
Avatar billede markjensen89 Nybegynder
28. maj 2002 - 21:01 #47
Det er da helt synd så svagt et system i har... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2002 - 21:05 #48
markjensen89> har du det sjovt?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. maj 2002 - 21:07 #49
rasmuslarsen og alle inkarnationer heraf skulle hermed være deaktiveret.

- da jeg mener at der i spørgsmålet og brugerens attitude generelt er tale om enddog meget grov adfærd -tager jeg kontakt til teledanmark - samt hans forældre.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
28. maj 2002 - 21:09 #50
Hvor #%&"!@ er man så.....
Laughing out out out out out out out....... det giver jo ingen mening!

/ nikolaj stenberg
  Husk nu at overholde netettiketten.
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:10 #51
I------------------I  I---------------I
I      R.I.P      I  I              I
I  markjensen89  I  I    R.I.P    I
I        &        I  I  Eksperten.dk I
I rasmuslarsen.com I  I              I
--------------------  I---------------I
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:11 #52
hmm... det så ikke nær så godt ud, som inden jeg postede det!
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:12 #53
Men det vigtigste:

R.I.P - markjensen89 & rasmuslarsen.com

R.I.P - Eksperten.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2002 - 21:13 #54
funguy> hvad mener du med "R.I.P - Eksperten.dk" ???
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:16 #55
Jeg mener at Eksperten er blevet et kannon-dårligt sted! Total-smadret af co-admins og andet lort! Så når co-admins begynder at påstå at Ekspertens-system er ufejlbarligt, og afviser at der faktisk KAN være tale om en fejl, så synes jeg det er på tide at lukke Eksperten.dk! Så er der nogen der tror lidt for meget på sig selv, og så bliver det sq ikke noget rart sted at være, når man får at vide at man er HEEELT forkert på den, hvis man påpeger en mulig fejl!
Avatar billede dmcn Praktikant
28. maj 2002 - 21:18 #56
funguy : Problemet er, at netop i dette tilfælde, så ER systemet ufejlbarligt.

"Total-smadret af co-admins og andet lort!"
Gider du uddybe det? Det er nemt nok at slynge om sig med beskyldninger, uden at give links/begrundelser.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
28. maj 2002 - 21:18 #57
Det er ¤#@&!% træls og uforståeligt at folk gidder spilde deres tid på point-overførelser. Jeg spørger mig selv om hvem fanden de tror de er! Vi andre herinde gør et hæderligt arbejde for at optjene vore points, og så kommer der sådan nogle amatører og fucker det helt op!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2002 - 21:20 #58
funguy> vi er nu nogle stykker der tror på ekspertens fremtid som det førende IT-Forum.
Hvis du er utilfreds kan du jo bare holde dig væk, der er vist nok ingen der SKAL tvinges til at
være på eksperten.
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:23 #59
Jeg mener det er blevet totalt-smadret af co-admins fordi de skal hele tiden blande sig i alt muligt lort! De kan se noget ulovligt i næsten alt der bliver skrevet herinde! Jeg gider helt ærligt ikke til at sidde og bladre alle spm. igennem for at finde jeres fejl, men lad mig sige: Det er fandme sket et par gange, at co-admins har lavet nogle kedeligt fejl!
Og jer der brokker jer over at "andre prøver at snyde sig til point", kan jeg kun sige: TIL GRIN! Hvor meget liv har man hvis man seriøst går op i om man ligger på top-10?? Eksperten.dk startede som et sted hvor folk kunne hjælpe hinanden, og som tak kunne de få lidt point! Eksperten har snart udviklet sig til en blanding af irriterende co-admins, og et point-race! Og det syns jeg sq er en skam!
Avatar billede nstenberg Nybegynder
28. maj 2002 - 21:25 #60
Så smut da over til xperten.com
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:25 #61
Hvor meget fremtid er der i et forum hvor det virker som om at der er nogle halv-paranoide folk der sidder og kontrollerer alt hvad der bliver skrevet? Hvor meget fremtid er der på et site hvor folk gang på gang brokker sig over point og co-admins??
Avatar billede dmcn Praktikant
28. maj 2002 - 21:35 #62
funguy : Vi sørger for folk overholder reglerne - det er det vi er her for. Vi blander os når folk bryder dem, og derudover så holder vi os så vidt muligt væk fra spørgsmål - medmindre vi selv deltager i dem.
Størstedelen af dem jeg har snakket med mht. coadmins har støttet os, og sagt at det er rart der er kommet styr på eksperten igen. De føler at tonen er blevet bedre, og at folk er blevet mere seriøse efter vi har fået smidt de mindst seriøse ud.

Er du uenig i nogen af vores beslutninger kan du altid tage kontakt til admin - han vil så vurdere hvem der har ret i nævnte sag.
Avatar billede funguy Nybegynder
28. maj 2002 - 21:37 #63
Jeg gider sq ikke diskuterer mere, jeg vil blot gøre opmærksom på at jeg generelt har fået en mere og mere negativ holdning til Eksperten.dk, da jeg synes der er så mange ting der er dårlige!
Avatar billede cdc Novice
28. maj 2002 - 21:45 #64
Funhuy-> hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, holder du enten en pause og vender tilbage sener,
eller smutter til et andet forum, hvor svært kan det være.

Men nu ghar du kommet med dine synspungter, så må du selv finde ud af hvad du vil; bli eller smutte

/cdc