Avatar billede torben29 Nybegynder
28. maj 2002 - 19:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tv-out/dvd kabel

Jeg har lige købt et kabel til min com. Jeg slasker det i tvout på mit kort knalder den anden ende i mit tv(scartstik) men nej det kører ikke.....Jeg kører på mit av på tv. men nej....har checket det på et andet tv men nej.......På på pakken(tol kabel står der at det er til en dvd i com....men det virker ik....snøft nogle gode forslag.....mit grafik kort hedder nvidia riva tnt2 --(skumpak)
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
28. maj 2002 - 19:38 #1
Spm må kun oprettes 1 gang - lav et svar acceptere det og luk dermed dette spm.
Avatar billede torben29 Nybegynder
28. maj 2002 - 19:45 #2
oki det er den der du