Avatar billede coolkiss Nybegynder
28. maj 2002 - 18:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tager jeg låget af min PC?

Jeg har en Compaq presario 7230 og skal til at indsætte nyindkøbt hardware, men kan ikke få coveret af PC-en!
Det er en liggende PC, men der er ingen synlige skruer ude i dens sider!
Hvad gør jeg?
Avatar billede werd Nybegynder
28. maj 2002 - 19:02 #1
hvad skal du have sat i?
Avatar billede coolkiss Nybegynder
28. maj 2002 - 19:04 #2
Jeg skal have isat et USB host PCI card! Hvordan gør jeg?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 19:13 #3
Er der ikke en slags knap i hver side af kabinettet - altså tættest på dig hvis cd-rom drevet vender mod dig ?

DGP
Avatar billede coolkiss Nybegynder
28. maj 2002 - 19:46 #4
Der der er ikke nogen knapper kun glat overflade!
På undersiden er der fire gummifødder og små jern søm som ikke ser ud til at være beregnet til at skrue i!
Avatar billede ricky Nybegynder
28. maj 2002 - 20:05 #5
hmmm... ifølge compaq.com findes der ikke en 7230'er...

kan det være noget med at du skal fjerne fronten før skruerne kommer til synes ?
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
28. maj 2002 - 20:07 #6
Sidder skruerne ikke bag på!?!
Avatar billede ricky Nybegynder
28. maj 2002 - 20:19 #7
hmmm... nu har jeg siddet og brugt en del tid på at finde noget information på 7230 - og som nævnt eksisterer den ikke på scumpaq.com - ej heller på .dk - hvis du stadig ikke har fundet ud af det... synes jeg at du skulle ringe til Compaq Frontline på 70120010 - de bør/skal kunne hjælpe dig.
Avatar billede sunkist Nybegynder
29. maj 2002 - 01:24 #8
Hvis den er mangen til min, så gør du sådan:
Nogle af skruerne bagi skal af. Du kan sikkert se hvilke.
Du skal så trække kabinettet bagud, så skulle du gerne kunne få det af.
Avatar billede sunkist Nybegynder
29. maj 2002 - 01:25 #9
Ups, havde ikke set det var en liggende PC. Men det kan være det virker alligevel.
Avatar billede munk Nybegynder
29. maj 2002 - 23:52 #10
har selv haft en 7230 så gu eksisterer den.LOL
der sidder en skrue bagpå,midtfor foroven.Den skruer du ud og så er det bare med at hive coveret baglæns af.Voila !
Avatar billede munk Nybegynder
29. maj 2002 - 23:53 #11
kun een skrue bagpå skal skrues af..
Avatar billede munk Nybegynder
29. maj 2002 - 23:53 #12
træk så ca 20 cm baglæns og så løft skråt op..