Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2002 - 15:57 Der er 20 kommentarer og
6 løsninger

Webhotel

Hej
Er der nogle som kan anbefale et godt og billigt webhotel?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 15:59 #1
www.cliche.dk

rigtig rigtig billigt:-)

wil/
Avatar billede taskmgr Nybegynder
28. maj 2002 - 16:02 #2
"...et _godt_ og billigt webhotel"

Lyt til et godt råd - drop Cliche.

www.boydomains.dk - ikke særligt billigt, men godt.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
28. maj 2002 - 16:02 #3
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 16:04 #4
hvis det skal være rigtig rigtig stabilt, kan jeg kun anbefale www.triweb.dk
der får du fri plads for 79 kroner pr mdr, og en kanon god oppetid, året rundt...
wil(/
Avatar billede proboss Nybegynder
28. maj 2002 - 16:06 #5
www.secnet.dk prøv det
Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2002 - 16:09 #6
Jeg har købt et domænenavn, som jeg ønsker skal følge med over til webhotellet.

Webhotellet skal bare være til at "lege" lidt med. Så det må meget gerne være billigt.
Avatar billede zaditor Nybegynder
28. maj 2002 - 16:09 #7
www.friserverplads.dk er gratis, men du har ikke fri plads..
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 16:15 #8
du kunne evt også smidde en apache server ind på din egen maskine og køre dine sider derfra..
du kan der efter sætte dns op til dit domæne via www.gratisdns.dk (domænet skal lige redelegeres først så)

du kan evt. finde en færdig lavet pakke med apache/php/mysql på www.phpgeek.com
det tager 2 min at installere, så har du din egen web server, direkte på din egen computer...

wil/
Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2002 - 16:18 #9
Er ikke interesseret at køre egen server...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 16:22 #10
oki doki, det var bare en ide:-)

den nye hosting side www.h4f.dk virker også rimlig fair...

kig lidt på den, det virker:-)

WIL/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 16:22 #11
det er godt nok gratis hosting
Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2002 - 16:30 #12
Er de billige og gratis webhoteller gode nok???
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 16:33 #13
det kommer helt an på hvad du skal bruge det til:-)
Hvis du satser på stabilitet og god service vil jeg igen anbefale triweb.dk , men hvis du bare vil lege lidt rundt, kan du med fordel spare de penge, og prøve en gratis host..

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 16:34 #14
nu har jeg fortiden desværre ikke selv en gratis host oppe at køre, men jeg kan da anbefale www.internetplads.dk som et godt søge site, til at finde webhoteller med:-)
Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2002 - 16:43 #15
kan man lave på nogle af webhotller sådan at der kommer autosvar på ens mail?

At folk der skriver til en automastik for et svar, når man modtager mailen, med f.eks. testen: Jeg har modtaget din mail.....bla bla bla
Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2002 - 17:08 #16
Der står vel også på deres hjemmeside om man kan lave autosvar på ens mail.

Jeg vil prøve at undersøge de forskellige webhoteller som er blevet nævnt her.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 17:09 #17
skriv en mail til dem, det er nemlig ret simpelt at installere hvis de ikke har det:-)
Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2002 - 17:13 #18
Det vil jeg så gøre. Det vil være fedt, hvis det kunne lade sig gøre :-)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2002 - 17:15 #19
det kan det for de fleste gratis hosts, men send dem en mail, så skal du nok få lidt mere klarhed over dette:-)
Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2002 - 17:50 #20
Jeg har sendt nogle mails til de forskellige webhotel-udbydere. Lad lige spørgsmål være åbnet lidt endnu.

Jeg tror, jeg har fået svar på det meste.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 18:32 #21
jeg vil anbefale to, web-sale.dk og wannafind.dk begge er billige, god oppetid og god service...
Avatar billede thomasdb Nybegynder
28. maj 2002 - 18:33 #22
Avatar billede kdk Nybegynder
29. maj 2002 - 08:47 #23
YES - NETTOHOST ROCKS THE WORLD...........
Avatar billede nph12 Nybegynder
29. maj 2002 - 11:22 #24
Autosvar (med vedhæftet fil) har det et fagudtryk?. Har ikke kunne finde nogle udbyder som tilbyder dette endnu (kun mod mere betaling på 800kr +moms)...søger lidt videre...
Avatar billede nph12 Nybegynder
10. juni 2002 - 18:14 #25
Point til alle
Avatar billede zaditor Nybegynder
10. juni 2002 - 22:09 #26
Takker for point *GR8* ;)