Avatar billede petersen2 Nybegynder
28. maj 2002 - 12:26 Der er 11 kommentarer

Hvad synes i?!

Hej!
Hvad synes i/du om http://www.wildteens.vcd.dk , du er velkommen til at give den en karekter efter 13 skalaen og evt. lægge en lille kommentar om hvad der kunne gøres bedre osv.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. maj 2002 - 12:30 #1
Hvor mange gange skal det site vurderes?
Avatar billede petersen2 Nybegynder
28. maj 2002 - 12:35 #2
Den er da ikke vuderet endnu!?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. maj 2002 - 12:37 #3
petersen2>> hvis jeg var dig ville jeg sørge for at få ordnet mine udeståender inden du giver dig til at oprette nye spørgsmål. i det spørgsmål du har stillet lige inden dette har du "lover at give point for dette her" - hvilket jeg har lidt svært ved at se hvordan du vil gøre
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. maj 2002 - 12:38 #4
Avatar billede avlund Nybegynder
28. maj 2002 - 12:40 #5
'Danmarks største ungdomssite' igen... helt ærligt, det her begynder at blive en anelse pinligt.

Jeg synes hele tiden det dukker op her, er det fordi du ikke får nogle besøgende? Hvis du går så meget op i det site, hvorfor har du så ikke engang gidet at spendere et domæne på det? Det virker altså dybt, dybt uprofessionelt, det her.
Avatar billede hono Nybegynder
28. maj 2002 - 12:41 #6
skift cursor
Avatar billede zob Nybegynder
28. maj 2002 - 13:10 #7
10 vil jeg gi den.. skift om på Scrooleren... og så for den 11 :)
Avatar billede zob Nybegynder
28. maj 2002 - 13:12 #8
og lav en hand cursor... så er den sikker på 11.. :)
Avatar billede jakob_madsen Nybegynder
28. maj 2002 - 14:39 #9
GABBBBB
Avatar billede mini-man Nybegynder
29. maj 2002 - 13:01 #10
9......har set federe ting :)

mini-man
www.miniwebdesign.dk
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
31. maj 2002 - 19:53 #11
Er det en pornoside eller en ungdomsside?... Synes måske at banneret er lidt overdrevet :p..