Avatar billede bamse2000 Nybegynder
28. maj 2002 - 11:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Lille bærbar computer!

Hej eksperter!

Jeg leder efter en pæn LILLE bærbar, som ikke behøves at være monsterhurtig, såsom sony VAIO SR21k. Hvor kan jeg søge og vurdere sådan nogle henne? Jeg har kigget på edbpriser.dk.

Hvis der er nogen som kan nævne en bærbar som opfylder kravene, må I gerne skrive navnet. Det vigtigeste er størrelse og TFT skærm...

Tak!

Bamse
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
28. maj 2002 - 11:39 #1
EDB-priser tilbyder ikke at søge med mål som kriterie...
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
28. maj 2002 - 11:56 #2
Vaio lyder som en okay fed maskine!
der har fornyligt været anmedleser af Bærbare og der var der en af de nye VAIO der fik flest point for at være så lille.
Avatar billede gathond Nybegynder
28. maj 2002 - 12:37 #3
bamse, kunne man ikke på edb priser søge på størrelsen ved at søge på skærmstørrelse, de fleste bærbare har jo samem størrelse (-højde) som skærmen, hvis man ser bort fra den relativt lille kant.
det kan da om ikke andet begrænse antallet af forkerte hits betragteligt
Avatar billede claus-meyer Nybegynder
28. maj 2002 - 12:44 #4
prøv og kik på ibm thinkpad 240 x
Avatar billede cathallo Nybegynder
28. maj 2002 - 13:18 #5
Electronicworld har nogle MEGET små bærbare, så dem lige ved et tilfælde på vej gennem butikken, tror nok det var toshiba. De er MEGET små, og derfor har de desværre henholdsvis kun 12" og 12.1" skærm, resten af indmaden så jeg ikke lige i farten, men de kostede vist omkring 10.000kr.
Avatar billede pop.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 23:19 #6
Prøv lige at se her, den er meget lille størrelse og pris. http://www.laptops.dk/?page=nye.x20.
Avatar billede danielbaek Nybegynder
29. maj 2002 - 10:46 #7
Ja tag kontakt til Laptops.dk.
Han har også nogle lækre Compaq N400c og nogle HP Omnibooks til billige priser
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
29. maj 2002 - 11:48 #8
Det ser da lidt skummelt ud, det der laptops.dk...
Der turde jeg da ikke betale 8000kr for en bærbar...
"Henvendelse på adressen kun mod forudgående aftale." Så SKAL man sætte penge ind på hans konto og så sender han en pc - måske?????