Avatar billede hoesch Nybegynder
28. maj 2002 - 10:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Linking mellem 2 projector filer

HEj

Hvordan får man et museklik i en projector til at starte en ny projector.
Ideen er at have 2 uafhængige projectorer der skal kunne aktivere hinanden..

Ellers...
hvis man sætter 2 movies ind i samme projektor, hvordan foregår linking mellem movierne så?

Mvh Rene

Avatar billede Himbear Nybegynder
28. maj 2002 - 10:49 #1
Hvis de er i samme projektor, så kan du bruge:

go movie "navn.dir"
Avatar billede hoesch Nybegynder
28. maj 2002 - 10:56 #2
Hvad hvis det er forskelige projectorer :-)

- Rene
Avatar billede Himbear Nybegynder
28. maj 2002 - 11:34 #3
Det er jo så en .exe fil og det tror jeg ikke at man kan.

Men hvis du gør det at når du laver din projektor, så vælger du kan den første .dir fil som skal ind i projektoren, resten af .dir-filerne ligger du bare ved siden af .exe filen, så løser det sig selv. Så skal du bare henvise til "navn.dir" ... er du med?
Avatar billede hoesch Nybegynder
28. maj 2002 - 11:39 #4
Ja det virker, men problemet er at de skal kunne åbnes uafhængigt af hinanden. Altså .exe filerne af hver movie skal kunne startes uafhængigt af de andre, og kunne åbne de andre movies. Er der anden løsning end at lægge både en .dir og en .exe fil i samme mappe!

-Rene
Avatar billede Himbear Nybegynder
28. maj 2002 - 11:43 #5
Ja det tænkte jeg også på, så har du hvert fald alle filerne.
Avatar billede hoesch Nybegynder
28. maj 2002 - 12:11 #6
Det gør jeg!

Tak tino_bh det var god og hurtig respons!! Projektet skal afleveres i morgen, så det var kanon at få problemet løst med det samme :-))

-MVH
REne
Avatar billede Himbear Nybegynder
28. maj 2002 - 12:18 #7
Jeg smider lige et svar!