Avatar billede jonnyjust Nybegynder
28. maj 2002 - 09:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Beskyttet html kildekode

Kig først i nedenstående spørgsmål.
-----------------------------------
http://www.eksperten.dk/spm/215915
-----------------------------------
Dette er en fortsættelse af ovenstående spørgsmål.

Jeg har indsat et nyt kommentar tag i top.php filen, skaf mig kommentar tag´et og forklar hvordan du gjorde og de 200 points er dine.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
28. maj 2002 - 09:17 #1
Avatar billede Noone Nybegynder
28. maj 2002 - 10:04 #2
Hmm...... Metoden virker, men man kan altså ikke se siden i andet end IE...
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
28. maj 2002 - 10:14 #3
Ja, men jeg har alligevel ikke tænkt mig at bruge scriptet til noget, så jeg gad ikke at få det til at virke i Netscape.

Folk har bare altid sagt at det ikke kan lade sig gøre, det kunne være sjovt at modbevise det.
Avatar billede a1a1 Novice
28. maj 2002 - 10:48 #4
<b>Go away!!!</b>

er det det du mener?
Avatar billede a1a1 Novice
28. maj 2002 - 10:56 #5
det er jo "snyd" det er bare et frameset

document.frames[1].all("Content").innerHtml = "bla bla";

jeg tror at hvis man telnetter til siden, eller bruger en anden tekst baseret browser, vil man kunne se al din html....

:)
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
28. maj 2002 - 11:10 #6
Jeg tror ikke at en tekstbaseret browser ville kunne hjælpe dig, for jeg sletter indholdet i top.php omgående efter at indholdet er sendt ned i bund.php
Avatar billede werd Nybegynder
28. maj 2002 - 11:12 #7
det er fordi han bruger php man ikke kan finde sourcen!! Det er jo snyd!!
Avatar billede a1a1 Novice
28. maj 2002 - 11:20 #8
du kan ikke slette noget du har sendt til klienten, men du kan (som du sikkert gør) udskifte siden med en blank.

en browser der ikke kan redirectes vil jo ikke "falde" for den...
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
28. maj 2002 - 11:24 #9
Bare skaf mig kommentar tag´et og forklar hvordan du gjorde og de 200 points er dine.
Avatar billede stuffy2 Nybegynder
31. maj 2002 - 10:09 #10
Hej

Her er koden:

<html>
<head>
<title></title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no cache">
<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no cache">
<meta http-equiv="expires" content="Thu, 1 October 1998 00:00:00 PST">
</head>
<body>
<!-- Nissefisken er gud. -->
<script language="JavaScript">
<!--
    strpage = '<table border=0 width=100% height=100%><tr><td align=center valign=middle>Find denne tekst i html kildekoden.</td></tr></table>';
    setTimeout("top.Bund.document.all['Content'].innerHTML = strpage;", 500);
    setTimeout("this.location.href = 'test.php';", 600);
//-->
</script>
</body>
</html>

Jeg fiskede den frem vha. Save Target As på følgende kode:

<a href="http://www.just2net.dk/nosource/top.php">x</a>

Hilsen
Jimmy
Avatar billede krogstrup Nybegynder
31. maj 2002 - 10:19 #11
lol - sådan skal det gøres :-)
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
31. maj 2002 - 10:33 #12
Det er den rigtige html kildekode du har fundet, men jeg har ikke kunne gøre det efter ved at bruge den fremgangsmåde du har beskrevet,

index.php (framesettet) sætter en session op, hvis sessionen er sat vises indholdet i top.php, top.php sletter sessionén som det sidste den gør, dermed burde det ikke være muligt at hente top.php udenom framesettet ??
Avatar billede stuffy2 Nybegynder
31. maj 2002 - 10:36 #13
Jeg har brugt Netscape 4.78.
To gange fungerede det ikke - de næste to gange fungerede det.
Ved ikke hvorfor.

Jeg kan godt følge dig i at det ikke burde kunne vises, når din session slettes ved hver kørsel og kun vises hvis den er sat, men så har du jo noget at tænke over ;-)

Hilsen
Jimmy