Avatar billede specialty Nybegynder
26. juli 2000 - 20:29 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Nybegynder....

Hej...

Jeg sidder og rudder lidt i 3D Studio Max R3... Men jeg kan ikke finde ud af hvordan1 man får cameraret til at flyve rundt i f.eks. en by...

Forsklaringen skal helst være så enkel så mulig da jeg er nybegynder....

Er der ellers nogle der ved hvor man finder nogle begynder torturals??? De skal helst være på Dansk......

På forhånd tak...

Specialty...
Avatar billede i11uzion Nybegynder
26. juli 2000 - 23:30 #1
Well, jeg ville gerne forklare dig det på en normal dag, men er lidt for sløv lige nu... Kommer sikkert en forklaring en af de nærmeste dage... :)

Danske tutorials er VILDT svære at få fat i...

Engelsk-sprogede tutorials:

http://www.3dcafe.com
http://oos.hyperframe.net
Avatar billede specialty Nybegynder
27. juli 2000 - 00:45 #2
Jeg venter med tålmodighed.......
Avatar billede netmus Nybegynder
28. juli 2000 - 00:14 #3
Når men jeg har fundet ud af det....! ellers tak!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
30. juli 2000 - 02:55 #4
Hehehe otay, godt nok så :)

Avatar billede wof Nybegynder
04. august 2000 - 02:10 #5
specialty du opretter et spm. men netmus siger: Når men jeg har fundet ud af det....! ellers tak!
Var det ikke dig specialty der skulle vide hvordan man gør. ???

Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
08. august 2000 - 17:58 #6
Jeg har nogle danske tutorials på min side:

http://www.3dmaxer.dk
Avatar billede neo16 Nybegynder
12. august 2000 - 22:52 #7
Fed side du har 3dmaxer.dk, dine tutorials er rigtig gode, og de virker!!!

- neo
Avatar billede ravnsborg Nybegynder
14. august 2000 - 12:53 #8
1) Lav en sti (path) helst med en spline.
2) Lav et kamera.
3) Under motion (jeg tror menuen hedder det, men jeg sidder ikke lige ved min egen maskine) Kan man knytte kameraet til en sti. gør det.
4) Sæt flueben ved constant velosity. Slut.

JR