Avatar billede kenzo19 Nybegynder
27. maj 2002 - 20:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

BULLET PROOF FTP SERVER

hejsa

Har et lille og formentlig nemt spørgsmål til jer derude. er det muligt at øge hastigheden på uploadingen i Bullet Proof Ftp Server v.2.15????

Og hvordan gør man????
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 20:14 #1
Det kan du ikke...

Det er din internet hastighed der bestemmer det.

-Martin
Avatar billede nuki Nybegynder
27. maj 2002 - 20:14 #2
øhhh hvordan mener du ?
Du kan jo ikke sætte upload til mere end du har
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 20:14 #3
Du skal snakke med din udbyder hvis du vil kunne uploade hurtigere... Det koster dog $$$
Avatar billede kenzo19 Nybegynder
27. maj 2002 - 20:15 #4
tænkte bare at der måske var en eller anden form for begrænsning som man så kunne lave om på???
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 20:25 #5
Du skal ringe til din udbyder og bede dem om at sætte din upload forbindelse op det koster penge ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 20:29 #6
Westhi: Hvorfor fanden kopirer du nøjaktikt det jeg har skrevet oven over???
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 20:31 #7
jeg kopierede altså ikke jeg havde ikke opdateret så jeg så ikke dit svar men jeg HAR altså selv skrevet det! Har nemlig sat min egen forbindelse op en gang...
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 20:33 #8
Dvs. hvis han tilfældigvis acceptere dit istedet for mit skylder du mig sådan set point...
Avatar billede praetorian Nybegynder
27. maj 2002 - 20:33 #9
Det er de færresste steder hvor man kun kan hæve sin upload (Tiscali), hos cybercity og TDC hæver du både up og downstream hastigheden
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 20:33 #10
-Da du skrev dit (kopiret fra mig) ca. 10 min. efter mig...
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 20:34 #11
Så opretter jeg da bare et spørgsmål hvor dine point er :)
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 20:35 #12
Jeg sad og lavede fire logoer til
http://www.eksperten.dk/spm/216604
Det kan godt tage lang tid!
Tror du mig nu??
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 20:41 #13
Er stortset ligeglad med om du så spillede diller... Der er en knap der hedder F5 eller brug musen til det. Det gør man normalt efter 10 min. idle