Avatar billede neo86 Nybegynder
27. maj 2002 - 14:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket bundkort til en Atlone XP 1800+

Jeg har lige fået en AMD CPU, men mangler nu kun et bundkort, der bruger DDR RAM. Men Hvilket ???

Jeg selv to her hvilket et er bedst ???

Asus A7V333 ATX

Soltek SL-75DRV5 ATX

Helst ikke over 1400 Kr.
Avatar billede konex Nybegynder
27. maj 2002 - 14:16 #1
Soltek
Avatar billede convi Nybegynder
27. maj 2002 - 14:20 #2
Kan klart anbefale Soltek SL-75DRV5 ATX, da jeg har den selv. Har ingen problemer haft med den.
Avatar billede convi Nybegynder
27. maj 2002 - 14:21 #3
Og hvis du godt kan lide at overclocke er det helt klart også et bundkort du skal overveje at købe.
Avatar billede neo86 Nybegynder
27. maj 2002 - 20:39 #4
Hvorfor dette motherboard, hvorfor ikke ASUS, hvad er det Soltek har som ASUS ikke har ??? Og hvad ligger bedst i ydelses, og hvilket chip sæt har Soltek. ??? TAK
Avatar billede konex Nybegynder
04. juni 2002 - 13:02 #5
Blandet den fordel at du bare skifter CPUen og så finder Soltek bundkort selv ud af resten.

Prøv at kigge på edbpriser.dk her kan du se alle udgaverene af Solteks bundkort da de understøtter flere chip sæt og typer CPU.

http://www.hardinfo.dk/tests/bundkort/default.asp?ID=389