Avatar billede jmc Nybegynder
27. maj 2002 - 13:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ideér & feedback

Vi søger ideér feedback på dette site:
http://www.words2you.com

Sitet handler om en ordbog der benyttes af studerende. vi ønsker at skabe et grundlag for at få virksomheder til at ville reklamere informere og evt. søge medarbejdere via sitet.

Du må gerne give din feedback til hvad du mener om ordbogen og hvilke ideér du evt. kan se i forhold til et sådant site. Sitet er naturligvis som dui kan se ikke færdigt. Vi søger feedback til at gå videre med.
Avatar billede kau Nybegynder
27. maj 2002 - 13:15 #1
FLOT design på ordbogen men den virker PÆNT langsom.
Istedet for at man skal vente på svaret.
SKulle i lave et popup box
Avatar billede peterkopi Nybegynder
27. maj 2002 - 14:28 #2
>kau: Er din forbindelse langsom?
>jmc: Synes Jeres ordbog er pæn og overskuelig. Hastigheden har jeg ingen problemer med! Måske er layoutet en kende kedeligt, men da siden opfylder sit formål og fx kau havde problemer med at skulle "vente", er det måske OK uden al mulig grafik-fis. 9/13 til Jer. Go' vind!
Avatar billede nstenberg Nybegynder
27. maj 2002 - 14:28 #3
Jeg synes umidelbart at sitet virker ustruktureret. Der er ingen reel forside, og brugen af frames er heller ikke en optimal løsnig, efter min mening.

Jeg ville nok gøre følgende:
» Lave logoet om, så der var lidt mere "dynamik" over det.
» Gøre brug af de farver der er i logoet, andre steder på siderne.
» Lave understregning af links.

www.so.dk er et website for netop studerende. Måske kan i lurer nogle triks af på deres website.

/ nikolaj stenberg
  www.thepusher.dk
Avatar billede jmc Nybegynder
27. maj 2002 - 15:06 #4
ja, det ser ud til at nogle vil have mere grafik og nogen mindre sikkert alt efter om man har læst Jakob Nielsen, er på modem eller ikke.

;o)
Men tak for den foreløbige feedback.
Avatar billede mini-man Nybegynder
28. maj 2002 - 11:56 #5
Den er rimlig overskuelig (ordbogen) men selve forsiden er måske ikke lige det fedeste.

Mini-man
www.miniwebdesign.dk
Avatar billede jmc Nybegynder
29. maj 2002 - 11:12 #6
så er der rettet lidt op på det, vi takker alle for feedback. I er stadigt velkomne til at kommentere de nye ændringer.
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
30. maj 2002 - 23:54 #7
måske kan du blive lidt inspireret af denn e side. På samme tid kræver jeg ikke at man skal kunne lave sådan et stykke godt arbejde :)

http://www.whoswe.com

_____________________________
Bjørn - www.shootingsport.dk \
        www.mindcrawler.dk
Avatar billede jmc Nybegynder
23. juni 2002 - 08:23 #8
tak