Avatar billede imay Nybegynder
26. maj 2002 - 20:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DOS sound konfiguration

Jeg har lige fået opgraderet min computer - MB SIS735 m. onboard sound - har prøvet at konfigurere lydkortet efter READme-filen på MB-CDR - men får følgende fejlmelding i startmenu (autoexec) -  kan ikke find 7018 PCI audio-accellerator - hvad gør jeg
Avatar billede troels54 Nybegynder
28. maj 2002 - 12:33 #1
du geninstallere driverne til dit onboard lydkort
Avatar billede troels54 Nybegynder
28. maj 2002 - 12:34 #2
eller går ind i c:\ og åbner autoexec med notepad og fjerner linien med dit lydkort
Avatar billede troels54 Nybegynder
13. juni 2002 - 18:50 #3
virkede det? det er tid til at lukke spm.
Avatar billede imay Nybegynder
13. juni 2002 - 22:14 #4
Hej Troels - selvfølgelig virker det på fejlmeldingen, at jeg fjerner linien i autoexec - men det får ikke mit lydkort til at virke i DOS, hvilken er det essentielle problem ...
Avatar billede troels54 Nybegynder
14. juni 2002 - 00:18 #5
det er selvfølgelig rigtigt. er der ikke en auto konfigurering til lydkorttet? vis ikke ville jeg kontakte SiS support. de ved hvad der skal til:)
Avatar billede imay Nybegynder
14. juni 2002 - 00:23 #6
Jo - jeg har prøvet at gøre det, de skriver i READme-filen (artigt :) ) men det hjælper ikke, så kommer den nemlig med ovennævnte fejlmelding - men god ide - je gprøver at kontakte SIS, og så må vel hellere få de point *LOL*
Avatar billede troels54 Nybegynder
14. juni 2002 - 00:25 #7
takker:D