Avatar billede mbb Nybegynder
26. juli 2000 - 00:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

God mail server (SMTP og POP3) til NT søges.

(Jeg ved ikke om kategorien er rigtig.)

Jeg søger en god mailserver til at køre på en Windows NT Server som også hoster nogle websites. POP3 serveren skal bare kunne modtage mails, selvfølgelig med flere accounts osv...

SMTP serveren skal være hurtig og let, til at afsende. Der skal nemlig udsendes ca. 10000 mails hver dag til en stor mailingliste, og det må gerne ske inden for rimelig kort tid. Lige nu kører det hele på en FreeBSD maskine og der bruges programmet Qmail til at afsende med, og hvis der findes noget lige så godt til NT, er det fint.

Med venlig hilsen/Yours sincerely,
Marc Bouviere
Avatar billede nordvest Nybegynder
26. juli 2000 - 01:34 #1
hejsa

ved ikke om du kan bruge dette til noget men på www.worldclient.com kan du finde en mailserver som jeg selv synes er rigtig god.

ved ikke om den opfylder dine krav, men jeg vil anbefale dig at kigge på siden og læse om serveren og prøve den

Hilsen Nordvest
Avatar billede victor44 Nybegynder
26. juli 2000 - 08:07 #2
http://www.netwinsite.com/ Her er noget til både *NIX og NT.
Hvorfor skifte BSD\'en ud med en NT ????
Avatar billede twister10 Nybegynder
26. juli 2000 - 10:01 #3
Der findes bare een mail server !

Og dette er Internet Anywhere Mail Server

Den er nem at bruge kan adm. via e-mail og HTTP

kan styre en masse kontoer, og den virker bare !

Her er linket til tnsoft\'s hjemmeside !

http://www.tnsoft.com

Jeg kan hjælpe dig med hele opsætningen af den, med mindre du selv finder ud af det, for det er meget nemt !
Avatar billede twister10 Nybegynder
26. juli 2000 - 10:04 #4
Nåå ja, fik jeg nævnt at jeg selv kører med den hver dag :-)
Avatar billede mbb Nybegynder
26. juli 2000 - 15:10 #5
Well, har I erfaringer med om noget af ovennævnte er godt til at sende 10000 mails afsted på én gang, uden at lægge serveren ned?
Avatar billede victor44 Nybegynder
26. juli 2000 - 16:41 #6
WOL har netwinsite produkter (DMAIL) på deres mailservere og det virker fint, men de bruger heller ikke NT.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. juli 2000 - 17:01 #7
brug Imail fra ipswich;
http://ipswitch.com/

den skulle kunne klare det, den har også noget maillinglist server indbygget så skulle undre mig meget om den ikke sagtens kan klare det
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. juli 2000 - 17:03 #8
siger det her ikke alt;

IMail delivers greater performance than proprietary mail systems, offering scalability to over 100,000 accounts on a single server
Support for more than a million messages a day
IMail supports an unlimited number of user accounts
You can set up \"peer\" servers to allow several servers to share the load of a single domain - an economical and redundant way to host hundreds of thousands of mail accounts
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. juli 2000 - 17:04 #9
den er egentlig også relativ billig, har en MASSE features
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. juli 2000 - 17:05 #10
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. juli 2000 - 17:06 #11
ellers er det også ; www.smartmax.com deres mailmax 3 er også billig, kan dog ikke håntere så meget som imail (men hvem kan det på nt platformen)
Avatar billede twister10 Nybegynder
26. juli 2000 - 18:56 #12
ERFARINGER ???

Jeg regner nu med at det firmaet skriver om deres produkter passer :-)

The Internet Anywhere® Mail Server grows with your company. It can handle thousands of e-mail clients and can support an unlimited number of mailboxes.

The Internet Anywhere® Mail Server is a full featured Internet standards compliant, electronic mail server. It is the central repository for all electronic mail communication to and from your organization. The IA Mail Server allows one computer within your company to communicate with other mail servers on the Internet and all of the computers within your TCP/IP network. The IA Mail Server acts as a post office for the Internet email clients on your network. Email clients such as Eudora, Microsoft Outlook, Netscape Mail and others can communicate with the server to send and receive email, locally and to the world via the Internet.
Avatar billede twister10 Nybegynder
26. juli 2000 - 18:58 #13
Nååå ja hvis du tænker på prisen så er det :

    10 Mailbox version  $99.95
    25 Mailbox version  $179.95
    50 Mailbox version  $269.95
    Unlimited Mailbox version  $399.95

Hvilket jo stadig er billigt :-)

Tro mig, den er VIRKELIG nem at arbejde med, og den er hurtig og kan mange ting, check på :

http://www.tnsoft.com/mailserver.htm
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. juli 2000 - 19:21 #14
jeg styrer efter hånden en del servere der blvier brugt til webhotel der er mailmax/imail sagtens følge med
Avatar billede mbb Nybegynder
27. september 2000 - 17:42 #15
Vores valg faldt på Imail...