Avatar billede zelexus Nybegynder
26. maj 2002 - 17:55 Der er 9 kommentarer

DVD på playstation 2?

Hejsa!

Når jeg kører en normal DVD på min playstation 2, er der ingen farve. Dvs. sort hvis skærm. Ret irreterende. Der sidder et stik fra playstationen til fjernsynet, og et fra playstationen til en kontakt. Dette burde være nok, eller hvad?

DVD'erne virker, der er bare ingen farve. Hjælp :O
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. maj 2002 - 18:03 #1
står tv'et til PAL?!
Avatar billede zelexus Nybegynder
26. maj 2002 - 18:09 #2
Hvad er PAL???
Avatar billede f-l-j Nybegynder
27. maj 2002 - 03:46 #3
Nu er det region 2 film du kører, ikke?
Nogle region 1 og 3 film kan enten ikke kører eller også er der ingen farve på.
Avatar billede zelexus Nybegynder
27. maj 2002 - 07:51 #4
Filmene er købt i Kina, så det er jo nok derfor. Hmm ærgeligt!
Avatar billede f-l-j Nybegynder
27. maj 2002 - 13:45 #5
Ja så er det region 3, det dutter ikke.
Avatar billede zelexus Nybegynder
27. maj 2002 - 16:30 #6
Heldigt min computer kan spille dem. Det er bare ærgeligt jeg ikke kan spille dem på fjernsynet. Hvad hvis jeg går ud og løber en ganske normal dvd spiller, vil det heller ikke virke?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
27. maj 2002 - 17:28 #7
Jo,hvis den er kodefri.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
28. maj 2002 - 15:16 #8
Du kan købe en kodefri dvd som kan afspille mp3 filer og andet i Bilka til omkring en tusse.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:58 #9
lukketid?!