Avatar billede dskytte Nybegynder
26. maj 2002 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Forslag til forbedringer

Forslag til forbedringer til: www.ds.dht.dk !!!
Da jeg skal opdatere den igen (med andet indhold)
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 17:34 #1
prøv at starte forfra, med nyt design, inden at du gør dette, kunne du starte med at sætte dig ind i hvilke muligheder der ligger i programering. det der ligger der nu, ligner noget der er banket sammen i frontpage på 2 minuter.

prøv at køre nogle tutorials fra www.html.dk og læs nogle af deres artikler, dette vil hjælpe dig på vej &:-D

det skal lige siges at det ikke er for at sorge dig, men for at hjælpe dig.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
26. maj 2002 - 17:42 #2
...hmmm... næste gang så drop det popup... er sku' lidt træls
Avatar billede dskytte Nybegynder
26. maj 2002 - 17:46 #3
NNÅÅ INGEN svar lukker lige !!!!! (som jeg kan bruge)
Avatar billede pryds Nybegynder
26. maj 2002 - 19:45 #4
selektiv hørelse er en go' ting.