Avatar billede ctv! Nybegynder
26. maj 2002 - 11:20 Der er 49 kommentarer og
1 løsning

Hemmelige kræfter?

Ok, her er lidt mystisk at tænke over!

Jeg sidder og spiler et spil, og jeg bruger jo selvfølgelig min cd.

Pludselig mens jeg spiller, lyder der et ordentligt knald, som om noget faldt på gulvet. Jeg tænker ikke mere over det, indtil spillet går i stå.

Jeg genstarter computeren, og åber for en sikkertheds skyld cd-rom drevet for lige at se, og da jeg åbner ser jeg det her:

http://www.cslaw.dk/what.jpg

cd-rom skiven ligger i 1000 stykker inde i cd-rom drevet. Det på billedet var hvad jeg lige kunne få ud, resten af cd´en ligger inde i cd-rom drevet!

Nogen der kan komme med en logisk forklaring? :)
Avatar billede wanix Praktikant
26. maj 2002 - 11:22 #1
Hold k*** det lyder sq da vildt!
Avatar billede phrozia Juniormester
26. maj 2002 - 11:22 #2
Hmm.. jeg kender nogen som har været ude for det samme... Måske noget med varme og spændninger i materialet?
Avatar billede phrozia Juniormester
26. maj 2002 - 11:23 #3
Ellers er det måske en ny form for virus? :)
Avatar billede slinky Nybegynder
26. maj 2002 - 11:23 #4
jo, ser du: Det er den nyt kopi sikring fra M$. Hvis du spiller et brændt spil, pulveriserer den din cd´!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. maj 2002 - 11:24 #5
jeg har også engang prøvet hvor en af mine cd'er knækkede, men ikke nær så vildt som din!
Avatar billede odder Nybegynder
26. maj 2002 - 11:25 #6
ROFL! Jeg tror dit cd-drev har set sig sur på dig.
Jeg ville nok passe lidt på med at lægge en ny cd i det drev der.
Har ingen anelse om hvad årsagen ellers kan være - men lyder sq seriøst grinern ;-D
Avatar billede freeman Nybegynder
26. maj 2002 - 11:26 #7
Hmm.. din comp var vel bare sulten.. :o)

Jeg mener at have læst engang at hvis CD'rom drevet er hurtigt.  40x og opefter, så kunne noget ligende ske, hvis tonehovedet(eller hvad det nu hedder) går skævt ned... Og så når den fiser rundt med fuld power, så flenser den CD'en.. Det er mit gær til hvad der er sket :-)
Avatar billede ctv! Nybegynder
26. maj 2002 - 11:26 #8
Man står sgu også lige og kigger sådan lidt... hva fanden sker der her!
Avatar billede flash-man Nybegynder
26. maj 2002 - 11:32 #9
Ok.. En ny form for ComputerTerror =)

Ved ikke, hvad der er sket, men det ser sygt ud..!
Avatar billede ctv! Nybegynder
26. maj 2002 - 11:34 #10
Min første tanke henledte også på Osama Bin Laden!
Avatar billede flash-man Nybegynder
26. maj 2002 - 11:35 #11
Du ser for meget fjernsyn =)
Avatar billede nicidem Nybegynder
26. maj 2002 - 11:38 #12
hvad for et Cd-ROM drev har du?
hvad var det for et spil? kopi?
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 11:39 #13
Nicidem: Du kan jo se at det er en kopi der da ikke er et motiv på CD'en :)
Avatar billede nicidem Nybegynder
26. maj 2002 - 11:41 #14
ku være det var bagsiden? ;)
Avatar billede nicidem Nybegynder
26. maj 2002 - 11:43 #15
ctv!>> hvad var det en kopi af?
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 11:45 #16
Nej :)

Så ligger alle stumperne med bagsiden op ad :)

Hvilket der faktisk skulle være umugligt fordi Blablabla :)
Avatar billede ctv! Nybegynder
26. maj 2002 - 11:45 #17
Det var en kopi af Microsoft Flight Simulator, som jeg iøvrigt selv har købt originalen af! Så der er ikke noget at komme efter der! :)

CD-rom drevet er et Aopen 48x speed mener jeg!
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 11:45 #18
-ELler næsten umugligt..
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 11:46 #19
Det skete også for mig men det en låne cd fra biblioteket :(
Men jeg købte nyt cdrom drev:)
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 11:47 #20
Det var faktisk samme cd rom drev!
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 11:48 #21
aopen...

det er så 3 gang jeg ser sådan noget med et aopen drev
Avatar billede nuki Nybegynder
26. maj 2002 - 12:08 #22
Avatar billede nicidem Nybegynder
26. maj 2002 - 12:10 #23
Nøj hvor skulle de have slag dem fra Aopen!!
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
26. maj 2002 - 12:19 #24
microsoft flight simulator..

det måtte man da ikke spille efter 11 september, da det kunne være en hjælp til endnu et flyangreb...

næh..bush er vel involveret i det her...

send en mail til ham på bush@whitehouse-brothel.com

bush har sin egen konto derinde *lol*
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
26. maj 2002 - 12:20 #25
eller på bush@whitehouse-hoes.com
Avatar billede rs2000 Nybegynder
26. maj 2002 - 12:25 #26
Det bliver heller ikke nemt at bevise,det ikke var dit flight simulator spil,som du nu har originalen af.
Det kunne jo være hvad som helst nu:-)))))
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 12:39 #27
Funkychicken: Bush har ikke en mail adresse med .com :) Men han har med .gov ;)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
26. maj 2002 - 12:50 #28
nåh se det tror du :-)

besøg www.whitehouse.com
og sig mig så hvad der er på siden ...
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
26. maj 2002 - 12:51 #29
whitehouse.com er whitehouse mansionet...det blev bygget af clinton:-)
Avatar billede sprutnik Nybegynder
26. maj 2002 - 14:02 #30
Jeg har været ude for det samme med et 52X drev. Cd´en havde en lille revne i midten, men den kunne sgatens læses. Desværre flækkede den tilsyneladende da den kørte aller hurtigst, og det resulterede i et ordentlig brag, og at mit cd-drev blev skubbet ca. 3 cm ud af computeren, selvom det sad fast med 4 skruer. Jeg forsøgte at få resterne af cd´en ud, men fandt kun omtrent en 1/3. Hvor resten blev af må stå i det uvisse. Ganske spændende, faktisk.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
26. maj 2002 - 15:02 #31
Jeg kan kun sige-->> SYRET ! :)

Suran
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
26. maj 2002 - 15:25 #32
FUCK!!! jeg har et AOPEN!!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
26. maj 2002 - 15:26 #33
Måske skulle jeg lade være med at køre min sprit nye Wolfenstein cd deri )-:
Avatar billede beldring Nybegynder
26. maj 2002 - 15:36 #34
ja ... måske  :O)
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
26. maj 2002 - 15:49 #35
LooL
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. maj 2002 - 16:00 #36
*GG*
jeg har nu både aopen brænder og cdromdrev - og der er intet galt der.. :0)
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
26. maj 2002 - 16:03 #37
www.whitehouse.com er en porno side...
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
26. maj 2002 - 16:05 #38
www.whitehouse.gov håber jeg i mener
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
26. maj 2002 - 16:08 #39
rasmuslarsen2- måske - måske ikke :-)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. maj 2002 - 17:25 #40
jeg har prøvet med et gammelt 32 speed, at den ikke stoppede cd'en når man trykkede eject! så den fløj ud i rummet når man gjorde det!
Avatar billede hyperdome Nybegynder
26. maj 2002 - 17:49 #41
Jeg kender os en som har prøvet det, ved ik lige om det var et aOpen men han fik CDen skudt lige op i panden :|
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 20:34 #42
Hyperdome: Fik han skåret hovedet over? :D
Avatar billede hyperdome Nybegynder
26. maj 2002 - 21:21 #43
initalizing... nej det gjorde han godt nok ikke :P

Han fik en rimlig bule :)
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 17:17 #44
Skod :)
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
09. juni 2002 - 14:03 #45
Min AOpen brænder har oxo lige kvast MIN ORGINALE WIN 98 CD!!!!!!:|
Hader AOpen...
SKOD-SKOD-SKOD-SKOD
Avatar billede user-online Nybegynder
11. juni 2002 - 18:38 #46
Det er sq lidt lamt.........
Jeg har været ude for nøjagtig det samme, sad og spillede GTA2, ORIGINALT CD !, vel at mærke, og det samme skete...
har været ude for det en gang før.. med mit cdrom drev.. det skal lige siges at den her gang var det et dvd-rom drev..

Men ringede til forhandleren og fik det byttet, uden kvitering osv.. så det er great nok, men fik et MX, istedet for et LG, ved ikke om det er bedre, fik jeg ikk lige styr på ,men prisen var den samme...

de havde ikke LG På lager...
Avatar billede user-online Nybegynder
11. juni 2002 - 18:39 #47
Lad være med at bruge det cdrom-drev igen, få dig et nyt, eller snak med forhandleren, cdromdrevet virker pænt dårligt bagefter, og det kan ske igen..

En gang utro, altid utro.. *Gg*
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. juni 2002 - 15:05 #48
kan vi ikke få lukket herinde?
Avatar billede aakaer Nybegynder
12. juni 2002 - 15:10 #49
hold kæft en herlig historie
Avatar billede ctv! Nybegynder
08. juli 2002 - 14:50 #50
ok, vi lukker! :)