Avatar billede cd_ Nybegynder
25. maj 2002 - 16:00 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

kabinet

Asus - P4B266-E ATX

Hvad er det bedste kabinet til dette motherboard, jeg er lidt i tvivl om dette fordi jeg har hørt at p4 mother boards skal have en speciel strømforsyning.
nogen idéer?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 16:04 #1
Næ hvis kabinettet er ATX og Motherboardet er ATX passer de sammen
Avatar billede cd_ Nybegynder
25. maj 2002 - 16:05 #2
hm, og det er du sikker på?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 16:06 #3
Det skulle jeg mene begge dele er ens
Hvor har du da hørt det der med p4
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 16:06 #4
Du skal sikre dig at dtrømforsyningen kan trække en P4. En P4 kræver noet mere strøm på nogen af spændingerne. Du kan risikere at computeren ikke kører stabilt hvis ikke strømforsyningen kan levere nok. Så det er rigtigt hvad du har hørt.
Avatar billede cd_ Nybegynder
25. maj 2002 - 16:08 #5
Jeg har hørt det fra en kammerat, noget med der skulle en ekstra ledning fra strømforsyningen ned på boardet.. kan i give nogle forslag til et kabinet?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 16:30 #6
Ikke andet en du skal sikre dig at der sidder en strømforsyning i der kan lave den fornødne strøm til en P4. Det må forhandlerne da vide, ellers skal de på kursus  :-)
Avatar billede triumph10 Nybegynder
25. maj 2002 - 17:36 #7
jeg har lige købt et p4 kabinet et chieftech ATX og det virker fint ! hvis du køber det over internettet skal du bare læse hvad der står f.eks. www.shg.dk der står om hvad kabinettet kan indeholde osv. der står oxo hvilke kølere og motherboards der virker til....
Avatar billede flash202 Nybegynder
27. maj 2002 - 12:48 #8
cd har ret hvis du skal købe et kabinet til p4 skal du sikre at det er P4 Godkendt (p4 klar)der vil hos mange forhandler stå i spec. P4 Udtag, det er et ekstra 4 benet stik med 12 Volt som skal ned i bunkortet. Prøv at se hos www.computernetto.dk
Avatar billede cd_ Nybegynder
27. maj 2002 - 13:24 #9
tak.