Avatar billede integra2ren Nybegynder
25. maj 2002 - 09:56 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Kender i E-navn?

Hej Eksperter

Jeg overvejer at flytte mine domæner til www.enavn.dk

I øjeblikket bruger jeg azero, men synes deres system er meget stift. Endten skal du købe den ene eller den anden løsning. Der er ingen individuelle løsninger eller mulighed for at opgradere trinvis. Derudover er de (herunder også support) nærmest umulige at komme i kontakt med.

Jeg skal snart sørge for webhotel til en del mindre/mellemstore sites og vil derfor gerne kunne opgradere løbende.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre nogle bud på gode webhoteller som lever op til så meget som muligt af følgende:

-----------------------------------------------------

Stabilitet. God oppetid.

Mulighed for at jeg kan opgradere serverløsningen løbende i takt med at antallet af sites vokser.

Let og overskuelig statistik, evt. med mulighed for at få den tilsendt via e-mail. Gerne på dansk med grafiske elementer.

Mulighed for at hoste flere domæner under samme løsning og på den måde udnytte pladsen bedre. Istedet for at betale for 50 mb og bruge 5. Ville det være federe at have een løsning med f.eks 100 mb og på den måde selv kunne administrere pladsen mellem de enkelte domæner.

------------------------------------------------------

Anyway. www.enavn.dk lever op til en del af ovenstående men jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer har erfaringer med enavn eller kan anbefale andre med samme eller højere service niveau.

Avatar billede thomasdb Nybegynder
25. maj 2002 - 10:07 #1
jeg kender desværre ikke så meget til enavn, benytter selv : www.nettohost.dk, de er ihvertifald fleksible også rimelige priser og oppetiden er der ikke problemer med

go fornøjelse
Avatar billede layer Nybegynder
25. maj 2002 - 10:10 #2
<Jeg vil nok sige hvis du skal hoste, er det nok smartere at selv hav en server. Du kan jo f.eks købe Windows 2000 med ASP osv....
Avatar billede integra2ren Nybegynder
25. maj 2002 - 10:24 #3
Jeg skal ikke selv hoste. Blot på en nem og overskuelig måde formidle og sørge for webhotel til de enkelte domæner.
Avatar billede proboss Nybegynder
25. maj 2002 - 10:45 #4
Jeg har gode erfaring med www.secnet.dk god service og rimelige priser
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. maj 2002 - 10:46 #5
Avatar billede sunkist Nybegynder
27. maj 2002 - 12:56 #6
Jeg har et webhotel hos e-navn. Jeg må sige at de er  99% i orden.
Det eneste jeg har haft problemer med var betalingsmåden, da jeg skulle forlænge webhotellet.
Jeg fik en mail hvor jeg kunne vælge at betale over nettet. Det virkede så ikke og jeg skrev til dem, at jeg ville betale for 3 måneder. De ville så sende et girokort, og det modtog jeg også.- Men det var med betaling for et år. Jeg skrev så til dem igen og så virkede betalingen overnettet, så jeg betalte for 3 måneder. Så modtog jeg endnu et girokort på et år, men jeg havde jo betalt, så jeg skrev til dem, at jeg havde betalt og så var alt i orden igen.
Siden da har jeg forlænget webhotellet endnu engang og UNDEN problemer.

Jeg ville roligt bruge e-navn. Man får altid svar og jeg har ikke oplevet at min side har været nede endnu. Jeg har brugt dem i 9 måneder nu.
De var også hurtige til at oprette webhotellet. Altså de får et stort plus hos mig.
Avatar billede idare Nybegynder
31. maj 2002 - 18:26 #7
Jeg benytter E-navn til idare.dk og de er kanon der er ikke mange gange de er nede og Servicen er helt OK så du kan roligt skifte over

Med Venlig Hilsen
Jan
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. juni 2002 - 19:52 #8
Jeg bor pt på enavn, men søger efter noget bedre. Har generelt indtryk af for lidt cpu-kraft i serverne selvom båndbredden ellers er fin.  Primær grund til at skifte er supporten som det endnu ikke er lykkedes mig at få nyttig hjælp fra.

mvh JakobA
Avatar billede integra2ren Nybegynder
02. september 2002 - 13:45 #9
Enavn bruger ikke nt-servere og derfor er der ikke mulighed for at kalde komponenter, f.eks Jmail.

Et stort minus