Avatar billede solisian Nybegynder
23. maj 2002 - 20:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Parallel kobling fra XP til 98

Jeg har brugt en parallel kable for at forbinde min desktop (win 98) til en laptop (win XP). Fra desktop har jeg konfigureret win 98 for at share files og har navngivet en PC nan og gruppe. Men fra XP´en har jeg prøvet gøre det samme men efter at taste user name og password bliver ingen forbindelse etableret. Jeg håber der er nogen der kender til løsningen. Tak
Avatar billede dsjk Novice
23. maj 2002 - 21:00 #1
prøv med programmet wincommander

www.Wincommander.com

dsjk
Avatar billede solisian Nybegynder
23. maj 2002 - 21:16 #2
Tak dsjk!

Er det en freeware eller...
Jeg har prøvet men will ikke starte.
Avatar billede dsjk Novice
23. maj 2002 - 21:39 #3
nej det er shareware.

dsjk
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
23. maj 2002 - 21:41 #4
Det ville være meget nemmere (og køre hurtigere og mere stabilt) at investere i to nerkort og et krydset netkabel
Avatar billede dsjk Novice
23. maj 2002 - 22:07 #5
takker for point :O)

dsjk