Avatar billede aej Nybegynder
23. maj 2002 - 14:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside vurdering

Hej
En vurdering af denne hjemmeside.
Point ville jeg gerne give, men bliver vurderingen så ærlig?

www.aej.esenet.dk

På forhånd tak
Avatar billede denner Nybegynder
23. maj 2002 - 14:51 #1
Din hjemmeside er virke kedlig...
Og al for Newbie agtig
Avatar billede dmdisco Nybegynder
23. maj 2002 - 14:52 #2
er det din første hjemmeside
Avatar billede askhoej Praktikant
23. maj 2002 - 14:54 #3
Der er musik på den hjemmeside og hermed kan resten af indholdet være fuldstændig ligegyldigt. Musik på hjemmesider er forbudt, hvis jeg vil høre musik smider jeg en CD på mit anlæg. Og hvis jeg vil høre muzak, så forlænger jeg mine indkøb i føtex med en 10 minutters tid.

/askhoej
Avatar billede dmdisco Nybegynder
23. maj 2002 - 14:55 #4
personligt bryder jeg mig ikke om adgangs sider (det er noget porno sider har (har jeg hørt))
lav din baggrund color lidt mørkere så den bassep med dit baggrunds billed.
drop de cheesy java scripts.
lær lidt DHTML.
evt. kig her http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/
Avatar billede foxwell Nybegynder
23. maj 2002 - 14:56 #5
håber ikke dette er resultatet af en uddannelse...
Avatar billede dmdisco Nybegynder
23. maj 2002 - 14:57 #6
bassep = passer
mine fingre stammer
Avatar billede shaggy Nybegynder
23. maj 2002 - 15:00 #7
Dit indhold er ganske godt, men designet er altså lidt amatør og kedeligt! Prøve at gå ind på http://www.freewebtemplates.com/ <- der kan du hente gratis designs til din hjemmeside (jeg antager, at du ikke har erfaring med selv at lave design) Pak det hele lidt pænere ind og brug nogle andre skrifttyper.

//shaggy
Avatar billede stone Forsker
23. maj 2002 - 15:22 #8
uha..den indgangside er da for børnehaveagtig, passer ikke med et menuitem "it-avisen" stop med at bruge alle de animationer, og den sædvanlige "siden er under konstruct" - du kører med for mange forskellige baggrundsfarver, som yderligere gør det irriterende at surfe rundt.
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. maj 2002 - 14:32 #9
Askhoej>>> Musik på hjemmesider, forbudt? Er det ikke kun hvis man ikke selv har lavet det?
Avatar billede stone Forsker
24. maj 2002 - 19:14 #10
det er ikke copyrigt musik musik ashoej mener - men tværdigmod at brugen af musik på hjemmesider er "forbudt" med få untagelser,jeg er af samme mening som askhoej - jeg høre musik fra mit cd- drev når jeg surfer.så jeg gider da ikke høre et eller andet ligegyldigt popupmusik.(håber ikke at jeg er for negativ - er ellers et glad menneske) :-)))))))
man behøver ikke at sætte sig ind i en masse fancy programmering for at lave en god hjemmeside, det kan nemt klares i rent html.
Fordi hvis man besøger siden mange gange, er det for indholdet og brugervenligheden der ligger grund for ens besøg - og ikke for alle de smarte ting på siden.
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. maj 2002 - 20:58 #11
Okay, altså ikke egentlig forbudt, bare en dårlig vane eller hva'. Jeg har faktisk selv lavet et site (http://www200213.thinkquest.dk) med en smule musik på, men det er dog i begrænsede mængder. Her er det min bror der har komponeret de små jingles, altså er det ikke forbudt. Nå, skal vi betragte det som en lille misforståelse?

Du er da ikke for negativ :)

/Anders
Avatar billede mini-man Nybegynder
27. maj 2002 - 14:48 #12
Hej hej.
hvis man ser på siden med en surfers synspunkt så skal start siden væk(som alle andre også giver udtryk for) den fortæller om noget som man kan se når man kommer ind. Det er en lidt for ligegyldig side. Desuden ser det måske lidt pænere ud hvis din frame til venstre ikke havde "scroll henad".
Tekst farverne skal også ændres på de forskellige sider. Det passer bedst med lys font som hvid på en mørkbaggrund og ikke forskellige farver i en linje.
Musik har alle også kommenteret og den skal også væk.
Men men men.....du skal nok prøve at eksperimentere lidt med udseendet for den hjemmesides design er det typiske som blev brugt for mange år siden.

mini-man
www.miniwebdesign.dk