Avatar billede rezz Nybegynder
23. maj 2002 - 14:06 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

FRYSER!

hvergang jeg skal ind i et spil så fryser LORTET!... og det er lige meget hvilket spil det er så gør den det...

Hvad er orsagen til dette og hvad kan jeg gøre ved det ?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 14:30 #1
Kunne hjælpe lidt, hvis du skrev lidt om hvilken Pc hardware du har.
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
23. maj 2002 - 14:32 #2
hey!! hviken CPU har du!! og beskriv mere om din comp!
Avatar billede becko Nybegynder
23. maj 2002 - 14:32 #3
det er nok pga. en fejl på nordvest broen af motherboardet, ellers kan det være dine ram kredse der tager sig en slapper.
men prøv at beskrive problemet, hvilket styresystem du bruger og alt hvad der kan beskrive dit system, det gør det meget nemmere at hjælpe.

8)
Avatar billede rezz Nybegynder
23. maj 2002 - 14:41 #4
Windows 2000 (virkede fint i alle spil da jeg kørte 98 for 2 dage siden).
AMD Athlon 600 mhz (clocket til 690, har aldrig haft problemer med det, temperaturen er fin)
TNT 2 grafikkort
128 MB RAM

Jeg kan godt komme ind i de fleste af spillene, men når der er gået 1-3 minutter, så begynder det at hakke, og så går den ned, og ejg er nød til at genstarte.

Det er normalt nøjaktigt de samme steder den fryser, af en eller anden mærkelig grund.

Jeg tror ikke at det er noget der er galt med selve computeren, men et eller andet med Windows 2000
Avatar billede hundevennen Nybegynder
23. maj 2002 - 14:42 #5
prøv at installere servicepack 2 samt compatibility update til win2k
Avatar billede hundevennen Nybegynder
23. maj 2002 - 14:44 #6
har selv kørt win2k på 600mhz maskiner og det virker fint også med spil - dog har du måske lidt få ram til de nyere spil og et bedre grafikkort ville hjælpe en del f.eks et gforce2 bare, det koster kun 600 kr.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. maj 2002 - 15:01 #7
Jeg har sagt det før ....

Lyder som om du mangler at få installeret 4 in 1 driveren... http://www.viaarena.com/?PageID=2