Avatar billede dskytte Nybegynder
23. maj 2002 - 13:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan giver jeg fil endelse

Hvordan giver jeg en FIL en endelse i W2K ????
Avatar billede denner Nybegynder
23. maj 2002 - 13:31 #1
Hmm, Hvis den nu hedder Mig.htm Jeg trukker du omdøb og så skrev du bare Mig.w2k - Det er ikke i alle tilfældig at det virker men prøve
Avatar billede acid-head Nybegynder
23. maj 2002 - 13:31 #2
Du går ind i Mappeinstillinger, og fjerner flugebenet der hvor der står "Skjul efternavne på kendte filtyper" <- Derefter kan du se .txt og alle de andre endelser! ;)
Avatar billede snowball Novice
23. maj 2002 - 13:32 #3
Åben en mappe og gå så ind i menuen Tools -> Folder Options -> fanebladet View -> fjern markeringen i "Hide file extensions for known file types"

Snowball
Avatar billede dskytte Nybegynder
23. maj 2002 - 13:32 #4
Den har ingen endelse  !!! hvordan giver jeg den så en .exe endelse
Avatar billede dskytte Nybegynder
23. maj 2002 - 13:33 #5
Det har jeg prøvet virker ikke
Avatar billede snowball Novice
23. maj 2002 - 13:33 #6
Når du har gjort så du kan se hele filnavnet, så klikker du bare på filen og trykker på F2 - så kan du give den et nyt navn !

Snowball
Avatar billede acid-head Nybegynder
23. maj 2002 - 13:34 #7
Hvis den ikke har nogen endelse kan du jo prøve at give den én? ;)