Avatar billede andersnielsen Nybegynder
23. maj 2002 - 10:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mozilla / Explorer

Jeg bruger Internet explorer 6 som browser og Mozilla til min mail og det fungerer udmærket.

Det eneste, der rigtigt generer mig er:

1. Når man klikker på en URL i en e-mail, i Mozilla, åbner Mozilla browseren.
Kan det lade sig gøre at få den til at åbne i Explorer?

2. Når man klikker på et e-mail link i Explorer åbner den ikke i Mozilla - hvordan får man den til det?

Til spørgsmål 2 har jeg i forvejen prøvet at gå ind i Tools -> Internet Options -> Programs og valgt Mozilla fra listen over e-mail klienter. Desværre går det så kold når jeg trykker ok...

Og i Mozilla har jeg prøvet at gå ind under edit -> Preferences -> Mail & Newsgroups -> Use Mozilla as default mail application, men efter jeg har trykket ok, lukket programmet og startet det igen (som der står man skal før ændringer tager effekt), så er fluebenet væk fra "Use Mozilla as default mail application" igen..

Er der nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede birkis Nybegynder
23. maj 2002 - 10:50 #1
Vedr. e-mail link:  Hjælper det om du i Windows Explorer, under Tools -> Folder Options -> File Types sætter

"N/A URL:MailTo Protocol" til at åbne i Mozilla?
Avatar billede andersnielsen Nybegynder
23. maj 2002 - 11:12 #2
Jeps, det hjalp!!
- Så er spørgsmål 2 klaret, mange tak!

Er der også nogen der kan hjælpe mig med spørgsmål 1, hvordan man får internet explorer til at åbne når man klikker på et link i en mail i mozilla...?
Avatar billede andersnielsen Nybegynder
25. november 2002 - 18:29 #3
Så svarer jeg da selv, for at få lukket spørgsmålet...