Avatar billede mufle Nybegynder
23. maj 2002 - 10:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Conquerors online med WinXP.

Ved ikke om det er den rigtige kategori.
Jeg kører et simpelt netværk med to netkort i min pc - det ene til min CC router (som er fuldstændig åben), det andet til LAN med ICS.

Problemet er, at for at spille Conquerors online skal jeg både slå ICS fra og disable LAN netkortet i WinXP - ellers kan spillet ikke se de andre computere, hverken ved direct connection eller på zone. XP's såkaldte firewall er slået fra, og ikke anden i den stil kører.
Det virker uden problemer i Win98se.

Der må da være et eller andet der kan indstilles i XP netværk, så jeg ikke skal disable hardware hver gang jeg skal spille online?

Jeg skal forøvrigt kun spille med denne maskine på nettet.

Mufle...
Avatar billede jch Nybegynder
23. maj 2002 - 10:54 #1
Det ved jeg ik' rigtig... hva' syns du?
Avatar billede mufle Nybegynder
23. maj 2002 - 11:00 #2
Det ved jeg sgu ikke. Hvad syn's du selv?
Avatar billede jch Nybegynder
23. maj 2002 - 11:02 #3
Tjaaa... det ved jeg ik' rigtig... hva' syns... SÅ NU BEGYNDER DU IKKE PÅ DEN IGEN! ;)
Avatar billede mufle Nybegynder
24. maj 2002 - 22:06 #4
Slet ingen der har nogle forslag?
Avatar billede gotfredsen Nybegynder
26. maj 2002 - 16:43 #5
Du kan slå det fra under enhedshåntering.
Avatar billede mufle Nybegynder
26. maj 2002 - 17:34 #6
Ja, men det er jo netop det jeg ikke gider hele tiden....
Avatar billede mufle Nybegynder
29. maj 2002 - 07:37 #7
Lukker....