Avatar billede stigc Nybegynder
22. maj 2002 - 22:11 Der er 12 kommentarer

Luk for klez

Finde der en "lille" update der lukker for vira alle Klez i Outlook 5.0 ?

Hvor henter jeg en sådan?
Avatar billede stigc Nybegynder
22. maj 2002 - 22:12 #1
og for-dansket:

Findes der en "lille" update der lukker for vira som Klez i Outlook 5.0 ?
Avatar billede stigc Nybegynder
22. maj 2002 - 22:13 #2
Outlook Express
Avatar billede stigc Nybegynder
22. maj 2002 - 22:13 #3
Gidder ikke downloade en helt ny version.
Avatar billede prodic Mester
22. maj 2002 - 22:22 #4
Har du været på besøg hos Windows Update?

Derudover kan et antivirus program vel anbefales :)
Avatar billede stigc Nybegynder
22. maj 2002 - 22:24 #5
ønsker et link. Har selv opdateret min outlook (gjorde jeg da "Love letter" kom, eller var det "Melissa" ..), men alle jeg kender har problemer og så ville jeg gerne sende dem et link til at opdatere.
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2002 - 22:25 #6
Avatar billede ducks Nybegynder
22. maj 2002 - 22:27 #7
Avatar billede stigc Nybegynder
22. maj 2002 - 22:30 #8
undre mig de kun skriver update til Explorer, og ikke nævner Outlook med et eneste ord.

Også deres versionsnummere:

Microsoft Internet Explorer 5.01
Microsoft Internet Explorer 5.5

Hvad med outlook v 5.00
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
29. maj 2002 - 20:48 #9
Er det ikke det samme? Samme installation - samme update? (ikke sikker)!
Avatar billede Jens B. Thuesen Nybegynder
05. juni 2002 - 00:31 #10
Jeg har Windows XP, og dermed Internet Explorer 6.0 og Outlook Express 6.0, og går ud fra at problemet med W32/Klez skulle være rettet i denne version, men det er det ikke. Jeg har auto-opdateret til den seneste version, men alligevel er jeg blevet angrebet af Klez ormen to gange, så det er nok lidt tvivlsomt om de patches virker.
Avatar billede stigc Nybegynder
05. juni 2002 - 22:28 #11
athlon-pascal >> Ved det ikke?

jens_rasmus>> Når du skriver angebet, hvad mener du så? 6.0 er så vidt jeg ved lukket for disse vira. Du kan jo ikke undgå at få e-mails tilsendt!
Avatar billede stigc Nybegynder
08. januar 2005 - 12:02 #12
Lukker, nogen der vil have point?