Avatar billede stof Nybegynder
22. maj 2002 - 17:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

bedste e-mailprogram

hvilket e-mail program vil du anbefale... Hvorfor?

Jeg er ved at være træt af MS Outlook Expres....

Findes der et program som automatisk gør som når man modtager et svar fra en support linie: "besvar"

Svaret fra supporteren
Med venlig hilsen

----- I din mail skrev du følgende ----

"det jeg skrev"

--------------------------------
Avatar billede avlund Nybegynder
22. maj 2002 - 17:58 #1
Lytter med...

hvis der er nogen der kender en god newsreader til at erstatte OE samtidig, ville det også være labert?
Avatar billede cd_ Nybegynder
22. maj 2002 - 18:07 #2
Altså jeg bruger PocoMail, fordi det er godt :/
Avatar billede stof Nybegynder
22. maj 2002 - 18:08 #3
hvad er det for en begrundelse - "fordi det er godt" Hvad er godt ved det.? Jeg kender det ikke.!
Avatar billede lassesmart Nybegynder
22. maj 2002 - 18:18 #4
Hotmail er klart det bedste....du kan gøre total mange ting derinde.....
Avatar billede stof Nybegynder
22. maj 2002 - 18:20 #5
lassesmart <-det er ikke webmail jeg mener - men den bruger jeg også...

jeg mener programmer til afvikling af e-mail
Avatar billede o-zone Nybegynder
22. maj 2002 - 18:27 #6
Jeg bruger Eudora, og det kan i det store hele alt hvad OE kan. Til gengæld er det mere sikkert. :-)

Jeg synes ikke at det er perfekt. F.eks. kunne jeg godt tænke mig en noget mere overskuelig import/eksport af emails, og den har en (for gamle OE brugere?) irriterende adskillelse af (over)mapper og kasser med emails i.
Mht. import/eksport er den nu ikke ringere end de andre postprogrammer jeg har kendt. Endelig slipper man ikke helt uden om at gennemgå dens .ini fil, hvis man vil have fuld kontrol over alle features ... det er ikke specielt utilgængeligt, men bare mærkeligt at de ikke har lavet adgang til alle features fra selve programmet.

Der er en Light mode (gratis version), som man sagtens kan leve med i lang tid (en smule nag-screens en sjælden gang imellem, og vist nok manglende mulighed for flerkonto brug?)
Den kan hentes fra: www.eudora.com

(-:H@zze
Avatar billede stof Nybegynder
23. maj 2002 - 23:07 #7
er der ikke flere brugere der vil kommentere eller findes der bare ikke andre slags mailprogrammer...? :-)
Avatar billede stof Nybegynder
24. maj 2002 - 20:07 #8
nu lukker jeg. o-zone> du får nogle point men ikke alle, da jeg ventede flere henvendelser...
Avatar billede o-zone Nybegynder
28. maj 2002 - 13:32 #9
Det er da helt ok :) Tak for points!