Avatar billede ulbritt Nybegynder
23. juli 2000 - 18:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Musikprogram

Jeg leder efter et musikprogram hvor man kan lave musik med samples og også indspille guitar og sang. Er der nogen forslag?
Avatar billede kurtj Nybegynder
23. juli 2000 - 19:53 #1
Nu skriver du jo ikke hvilke genre det skal være,men måske kunne du bruge Danceejay fra pxd soft.Eller skal det være mere proff.
Prøv at se på http://kemedia.com/ejay
Avatar billede kurtj Nybegynder
23. juli 2000 - 19:54 #2
Ups de har flyttet siden :(
finder lige en ny.
Avatar billede kurtj Nybegynder
23. juli 2000 - 19:58 #3
Avatar billede ulbritt Nybegynder
24. juli 2000 - 20:33 #4
Det ska\' være mere prof, ejay er vist kun for sjov.
Avatar billede kurtj Nybegynder
24. juli 2000 - 21:41 #5
Kun for sjov men dog yderst brugbar.Skal der være midi-del i så man kan tilslutte keyboards o.s.v ?
Avatar billede kurtj Nybegynder
24. juli 2000 - 22:00 #6
Denne er ikke for sjov og hammerdyr.

http://www.steinberg.net/products/ct/pc/cubasisvst/index.phtml?sid=05024215

Prøv at kigge på den.
Avatar billede kurtj Nybegynder
24. juli 2000 - 22:03 #7
Den kan alt det du søger.Så er spørgsmålet bare om du vil ofre så mange penge?
Avatar billede ulbritt Nybegynder
24. juli 2000 - 22:06 #8
Man skal kunne lave egne tromme, bas og keyboard dele uden at have et keyboard. og så lægge instrumenter og sang ovenpå. Jeg kigger lige på steinberg.net
Avatar billede ulbritt Nybegynder
24. juli 2000 - 22:47 #9
Det er klart noget i den retning. tak for hjælpen kurtj!