Avatar billede søren-jon Nybegynder
23. juli 2000 - 14:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

You Should Not See Me ???????

Jeg har nu fået denne besked op under win2k flere gange. Den forekommer typisk efter end installation af diverse programmer og drivere som f.eks. Ulead Cool 3D
og Logitech Mouseware 9.0
Grunden til at jeg opdager det er at maskinen skal boote og at \"You Should Not See Me \" ikke lukker rigtigt ned. Jeg syntes det er et mistænkeligt navn og ville være glad for en forlklaring på hvad det er for et program. Jeg selv mistænker det for at være et NetBus, Back Oriffice eller lig.
Avatar billede fcs Novice
23. juli 2000 - 14:43 #1
Umiddelbart lyder det ikke som en virus. Jeg har søgt på rigtigt mange anti-virus sider og har ikke fundet noget. Kan du komme med nogle flere oplysninger omkring hvornår du ser beskeden. Sådan som jeg forstår dig mener du at \"You should not see me\" er et program som kører og ikke vil lukke ned? Hvis du kan komme med nogle flere oplysninger ville det hjælpe meget!
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. juli 2000 - 15:35 #2
Kunne godt lyde som en programmerings-ting ... en sætning man sætter ind nogle steder, for så at kunne se om der sker en fejl. Det gør der åbenbart i dit tilfælde ... så er spørgsmålet bare, hvilket program laver fejlen? Windows?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
23. juli 2000 - 16:41 #3
Mener rent faktisk at have læst et sted (manualen ?) at det er en del af win2000, der kommer frem ved fejl under nedlukning af maskinen (blot som information om at noget gik galt undervejs)
Avatar billede søren-jon Nybegynder
23. juli 2000 - 20:05 #4
>>Fcs
Det sker typisk efter en endt installation og det en af dem hvor win2k skal boote. Når maskinen står og afslutter det hele kommer der så en fejlmedelelse op på skærmen der siger at programmet \"You Should Not See Me \" ikke kan lukkes. og så begynner den bare at tælle ned indtil man selv lukker programmet. Jeg har prøvet at køre en joblist flere gange og finder ikke programmet under dette!

>>Tigerdyr
Jeg har lig slået op i Bibel (som dog er lavet af MS) og den nævner INTET om dette fænomen.
Avatar billede fcs Novice
23. juli 2000 - 23:05 #5
Jeg begynder også at hælde mod goulduck og tigerdyrs forklaring. Som jeg skrev tidligere ligner det ikke en virus jeg er stødt på, så det er nok en Win2000-ting (eller et andet program, så der kan jeg nok ikke lige hjælpe!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
24. juli 2000 - 19:59 #6
Okay, lad mig omformulere det lidt :o)
Jeg er sikker på at jeg har læst om det et sted, desuden har jeg selv set det en enkelt gang, umiddelbart efter en Office 2000 install på en HELT REN Win2000 install (der af afledt en Win2000 feature)...