Avatar billede cazzznh Nybegynder
21. maj 2002 - 22:30 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Annonce

Jeg har siddet længe og tumlet for at bikse en annonce/reklame sammen. Det skal være en annonce til en sports forretning som hedder Sports eksperten.
Jeg skal kun bruge en skabelon, det er selvfølgelig tilladt at lave en færdig annonce.

- størrelsen er op til dig men noget i retningen af 400x400
- Farverne må gerne være blå (næsten grønne) Gerne kølige farver
- Logoét jeg gerne vil have til at indgå kan findes på www.eksperten2.webbyen.dk

Dette er til mit HH1 eksamens projekt (bare så i er kalr over der ikke er penge i det)

Hvis resultatet er rigtiggodt giver jeg flere point :)
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
22. maj 2002 - 10:28 #1
Bare så du er klar over det så er du et fjols.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
22. maj 2002 - 11:03 #2
nååå....hvorfor dog det
Avatar billede cazzznh Nybegynder
22. maj 2002 - 11:04 #3
.d
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
22. maj 2002 - 11:08 #4
Fordi at Freelance opgaver drejer sig om at tjene penge, og du forventer at folk arbejder gratis, du tilbyder ikke en gang anden form for belønning.
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
22. maj 2002 - 11:08 #5
Og nej points er ikke en belønding, under freelance opgaver.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
22. maj 2002 - 19:37 #6
Hvor lang tid er det du har været på Eksperten ??

Jeg ved ikke hvad du regner med der ellers skal være betalingsmiddel?
I følge E´s regler er point det eneste betalingsmiddel som må benyttes.
Freelance opgaver drejer sig ikke om at tjene penge, kig på de andre spørgsmål i kategorien, desuden er man på E imod at arbejde udført på eksperten bliver brugt til commercielle formål.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
22. maj 2002 - 19:39 #7
Godt nok har du været oprettet i 198 dage men du har kun deltaget i dette spørgsmål (foruden det du selv har oprettet) ?!?
Avatar billede schaefner Juniormester
22. maj 2002 - 19:41 #8
Hvis det er til en skoleopgave, så synes jeg helt klart man selv skal lave det, det er jo det man får en karakter ud fra :)
Avatar billede cazzznh Nybegynder
22. maj 2002 - 19:42 #9
Det kan du have ret i, jeg sidder skam også selv og laver det.
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
23. maj 2002 - 11:31 #10
Det er rigtigt at Eksperten.dk drejer sig om point systemet, dog er Job/Opgaver undtaget i point systemet, her drejer det sig om penge, rigtige penge

Det er også min mening at man skal kunne få hjælp til hvadsomhelst på Eksperten.dk, men gør det i det rette forum, Eksperten.dk er delt op i forskellige fora, og dette forum (Job/Opgaver) drejer sig om opgaver man vil betale penge for!!! ikke points, jeg er ked af at i ikke kan forstå dette.
Avatar billede procept Nybegynder
25. maj 2002 - 02:34 #11
jonnyjust > Der er noget du fuldstændig har misforstået !! Hvis du bare ser dig lidt omkring i de indlæg der er under bla. job/opgaver vil du hurtig opdage hvordan tingene hænger sammen....
Ja, jeg ville også ønske at det var sådan som du siger men....NEJ
Denne kommentar er til din hjælp....hvis du fortsætter med den holdning vil du meget hurtigt møde modstand og få problemer....God Luck.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
26. maj 2002 - 01:01 #12
Nå "Jonny-Boy" er du blevet stump eller giver du mig en undskyldning ?
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
27. maj 2002 - 07:24 #13
Jeg har sendt en forespørgsel til Eksperten.dk´s admins for at få deres vurdering af sagen, jeg afventer deres udmelding.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
09. juni 2002 - 01:55 #14
Der er efterhånden gået et par uger, og jeg ser ikke at du er kommet men nogen tilbagemelding.

Så jeg går udfra at du må give mig ret, jeg venter stadig på en undskyldning :)
Avatar billede jonnyjust Nybegynder
10. juni 2002 - 07:26 #15
Jeg vil ikke give dig ret bare fordi at ekspertens folk er nogle sløve bananer, jeg sender dem endnu en mail.