Avatar billede hfeldt Nybegynder
21. maj 2002 - 21:45 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

hvilket domænenavn skal vælges....

skal rådgive en kunde om valg af domænenavn og vi er lidt uenige om hvilket der skal vælges..: hva' siger i?

hansenconsult.dk eller
hansen-consult.dk

Jeg hælder til 1. mens kunden mere er til 2. (ved godt kunden altid har ret, meeen..)

hvad er jeres argumenter....
Avatar billede rezz Nybegynder
21. maj 2002 - 21:47 #1
jeg holder til 2 - Syntes det ser bedere og mere overskueligt ud :)
Avatar billede elkrog Nybegynder
21. maj 2002 - 21:47 #2
Begge to, så er i sikre.
Avatar billede schaefner Juniormester
21. maj 2002 - 21:47 #3
Du kan købe hansenconsult.dk og så købe et tilknytte domæne med det andet www.hansen-consult.dk
Avatar billede prodic Mester
21. maj 2002 - 21:48 #4
Tag dem begge og henvis dem til det samme hotel - så er I da ovre de problemer. :-)
Avatar billede scb Praktikant
21. maj 2002 - 21:48 #5
Jeg har selv en bindestreg i mit domænenavn, og blev forleden ringet op af et prof. web firma, der ville sælge et nyt domæne, for som de sagde man bruger ikke bindestreg i resten af verden, så derfor.
-SCB
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. maj 2002 - 21:48 #6
god ide med begge 2, hvor den ene blot er "pege-på" - som bruger kan jeg bedst lige med bindestregen, da det er lettere overskueligt at læse - tænk på reklame osv.
Avatar billede dumdum Nybegynder
21. maj 2002 - 21:50 #7
Når man vælger et navn med bindestreg bliver folk altid i tvivl om det nu var med bindestreg - det samme udsættes man for hvis man ikke bruger det. Så det handler om at have alle domæner der bare ligner hansenconsult en lille smule, det vil sige også hansen-consult.dk.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede dumdum Nybegynder
21. maj 2002 - 22:00 #8
Jajada.
Avatar billede hfeldt Nybegynder
21. maj 2002 - 22:03 #9
undskyld dumdum - var lidt hurtig med points....du har også klart fortjent...skal jeg ikke lige oprette et spm til dig...?
Avatar billede dumdum Nybegynder
21. maj 2002 - 22:04 #10
hfeldt>> nejnej det er helt fair ;)

No problemo... :)

www.fotx.net/dumdum