Avatar billede saturnus Nybegynder
21. maj 2002 - 11:17 Der er 19 kommentarer

Installation af cd-drev i dos

hejsa

jeg fornaterede min com. og ville så til at installere win 95. men der var ikke noegt e: drev hvorpå cdrom-drevet ellers altid ligger. har sevlfølgelig boot, med forskellig diske. HJÆLP HJÆLP
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
21. maj 2002 - 11:18 #1
find en boot disk med cdrom understøttelse på www.bootdisk.com

MC
Avatar billede Chewie Novice
21. maj 2002 - 11:20 #2
eller her www.bootdisk.info
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 11:21 #3
Avatar billede jefa Nybegynder
21. maj 2002 - 11:22 #4
Hvad fanden laver du http://www.eksperten.dk/spm/214101
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 11:25 #6
hvorfor svarer folk, når de godt ved at det er et dobbeltspørgsmål??????????
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
21. maj 2002 - 11:26 #7
Metal hansen>>> havde jeg altså ingen ideer om

MC
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 11:28 #8
mc >> nej ok - men det var nu også mere chewie..
han kan da se at jeg gør opmærksom på det.
Avatar billede saturnus Nybegynder
21. maj 2002 - 11:32 #9
kan det ikkke være temmelig lige meget?? vil bare have at denne com kommer til  at virker og nej det virker ikke med boot disk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
21. maj 2002 - 11:33 #10
Jo det kan faktisk godt være temelig lige meget, Bare du for lukket dit andet sp. og givet point til de menesker der har forsøgt at hjælpe dig

MC
Avatar billede saturnus Nybegynder
21. maj 2002 - 11:39 #11
Har haft en masse af mine venner til at kigge på det som har temmelig stor viden omkring com, så det er altså ikke så et let spørgsmål. skal squ nok give points vil bare have lortet virker
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
21. maj 2002 - 11:45 #12
Har du kigget efter i din boot om den på noget tidspunkt prøver at fange cdrommen ??
altså i stil med

MSCDEX load
Failer No CD present

eller noget i den stil

Du kan også starte op i Dos mode og finde en driver til det pågællende cdrom og instalere den, på A drevet, altså på din start diskette, dette har jeg haft held med mange gange

MC
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 12:22 #13
luk nu det andet sp.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 12:23 #14
og luk lige de andre gamle du har åbne!!
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=saturnus&option=22
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
21. maj 2002 - 20:55 #15
Har du prøvet med Win98SE bootdisk ?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 13:29 #16
få fat i en startdiskette fra Win98 og lad Pc'en starte op på den når proten står og blinker skriver du d:\ og klikker enter nu skulle der gerne optræde et d i stedet for a sæt Win95 cd'en i cd'drevet og skriv install klik enter så skulle det gerne køre
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:00 #17
lukketid?!
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2006 - 12:50 #18
Du har måske ikke fået det til at køre endnu ??
Avatar billede Chewie Novice
08. august 2006 - 12:53 #19
LOL og det spørg du om 3 år efter ?