Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
8 løsninger

4 udkast til samme side. Hvad er bedst?

Ja, overskriften siger vel det meste :)

Hvilke at 4 designudkast er bedst at arbejde videre med?

www.mmd-group.dk
www.mmd-group.dk/test1
www.mmd-group.dk/test2
www.mmd-group.dk/test3

Bemærk at der kun er indhold på www.mmd-group.dk men det "flytter med" til det design vi vælger.

Siden er lavet som en eksamensopgave for 4 MMD'ere. (multimediedesignere)

Gvi gerne karakter for de forskellige udkast.

Stikord:

- overskuelighed
- farvevalg
- skærmopløsning
- brugervenlighed
- muligheder for udvikling :)

MVH el_barto
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. maj 2002 - 10:35 #1
Smag og behan er jo forskellig. Jeg kan bedst lide test1, men test 3 har også muligheder.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 10:39 #2
Avatar billede prodic Mester
21. maj 2002 - 10:41 #3
Test3 tiltaler mig(min personlige smag) mest - hvis I formår at kombinere den nuværende stil og indholdet videre på de resterende sider, så har test3 mest potentiale i mine øjne.

I kan dog risikere, at ødelægge det hele med for meget tekst eller tekst i en forkert stil. Lige pt. syntes jeg at I skulle fokusere på menuen i test3 samt finde et andet alternativ(specielt fonten) til overskriften.
Det er sådan set også det eneste jeg kan kritisere ved test3.

De andre valgmuligheder er i mine øjne for normale, hvilket jeg er lidt træt af at se på hele tiden.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
21. maj 2002 - 10:42 #4
jeg syntes test1 er bedst
farverne er bløde og passer godt til hinanden
og jeg ved ikke om du vil, men det lille billed under menuen, gør så det ændre sig efter hver menu punkt.
Avatar billede cyberstar Nybegynder
21. maj 2002 - 10:44 #5
Jeg vil foreslå test 1, da jeg synes den er bedst.
Men som kim siger, er smag jo forskelligt!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 10:45 #6
test2 fordi jeg mener at det er bedre jo enklere siden er.
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. maj 2002 - 11:30 #7
Test2 er min farvorit.
Hvis den bliver spædet op med nogle billeder, en fed menu, måske lidt fede grafiske elementer, kunne den blive meget god.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 11:30 #8
test 1 siger jeg..
Avatar billede gryn Nybegynder
21. maj 2002 - 13:51 #9
Test1 er meget flot i mine øjne, og det er muligt, at det er den, der ville sælge bedst.
Efter min egen smag, er det klart test3, der vinder. Det er rigtigt, som prodic siger... det andet er måske lidt for normalt.
Avatar billede taygoo Nybegynder
22. maj 2002 - 12:24 #10
test 2
Avatar billede roedz Nybegynder
22. maj 2002 - 22:36 #11
Jeg synes at www.mmd-group.dk/test2 er den mest gennemførte at de 4 designs. Jeg ser også på dem med en multimediedesigners øjne (går i Esbjerg)
Og udfra den viden som jeg har fået herfra synes jeg at test2 har flest kvaliteter både designmæssige og brugervenligt.

Roedz
www.9ia.dk
Avatar billede roedz Nybegynder
22. maj 2002 - 22:42 #12
det var et svar :o)
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 12:40 #13
Mange tak for svarene allesammen. Vi har valgt at tage fat i test1, og tilføje lidt grafik og bedre opsætning.

Vores målgruppe er jo ikke andre grafikere, men derimod små og mellemstore virksomheder. Derfor det lidt "konservative" design :)

Tak for hjælpen!