Avatar billede timtoolman Nybegynder
20. maj 2002 - 16:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formen der blev væk

Jeg sidder og arbejder på nogle applikationer og DLL'er og pludselige bliver formene væk?
De virker fint når jeg udvikler, men når jeg gemmer og henter projektet igen, så er formen væk? Eller når jeg kalder mine DLL'er, så brokker mit program sig over, at der ingen forms er i dem...

Hvad sker der..?? Jeg har mine dfm-filer...
Avatar billede tormork Nybegynder
20. maj 2002 - 17:46 #1
Der er flere muligheder:
Det er muligt at formen er der men ikke synlig. Prøv at trykke shift-12 så får du en liste over alle forme i projectet.
Har du fjerner {$R *.DFM} lige under implementation
Avatar billede timtoolman Nybegynder
20. maj 2002 - 22:32 #2
Jeg tilføjede {$R *.DFM} og det hele virkede igen.. Tak
Avatar billede tormork Nybegynder
20. maj 2002 - 22:49 #3
Ja det er en lidt dum måde at skrive det, de fleste tror at det er en kommentar med {} men hvis der står {$et eller andet} er det ikke en kommentar :)
Ellers tak for points