Avatar billede waark Nybegynder
20. maj 2002 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærm blinker i spil

Hey
Jeg har et problem når jeg vil spille - min skærm blinker i en fast reglmæssigt takt : sort skærm - billede - sort skærm - billede osv osv osv. Jeg har GeForce 3 m 64 mb (V7700) og har lige geninstalleret alt ... 2 gange (grrrrr ... fucxxx windows) og directx driver er 8.1 og har checket at jeg har den den nyeste version af driver til grafik kort.
håver virkelig at jeg kan få hjælp her .... det er pixxe irriterende

pft
Waark
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2002 - 13:18 #1
styresystem?
Avatar billede jump Nybegynder
20. maj 2002 - 13:19 #2
Det er formentlig din skærm eller grafikkort der er defekt.

Få fat i en anden skærm (eller grafikkort) og tjek om den virker reglmæssigt.

Derved kan du finde ud af hvad der er defekt.
Avatar billede egede Nybegynder
20. maj 2002 - 13:21 #3
Check også lige opdateringsraten når du spiller (hvis der bliver skiftet skærmopløsning plejer den at falde), selvom at det nok ikke er dit problem.
Avatar billede jump Nybegynder
20. maj 2002 - 13:42 #4
glemte at lave det som svar
Avatar billede waark Nybegynder
21. maj 2002 - 13:47 #5
opdateringsraten ??? ... hvor checker jeg det ?

men jeg tror det er min skærm for jeg slukkede den og tændte den efter 10-15 sek og så var problemt væk
Avatar billede egede Nybegynder
21. maj 2002 - 14:36 #6
Opdateringsraten = refresh rate