Avatar billede fejehund1 Nybegynder
20. maj 2002 - 03:46 Der er 9 kommentarer

Forside

Hej er der nogen der har lyst til at hjælpe mig med en forside til mit afgangsprojekt som ingeniør. Der er mange point i farvandet. Der er flere point hvis resultat bliver godt.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
20. maj 2002 - 05:24 #1
Hvad for en slags ingeniør skal du være?
Avatar billede 7th Praktikant
20. maj 2002 - 06:34 #2
Jeg kunne måske godt have lyst til at hjælpe, men så må du komme med nogle flere informationer end bare en "forside".
Avatar billede cdc Novice
20. maj 2002 - 08:25 #3
200 points er max. Ingeniør i hvad?

/cdc
Avatar billede fejehund1 Nybegynder
20. maj 2002 - 11:14 #4
eksportingeniør.--> 7th. projektet handler om ERP i US, og er skrevet for Navision. Forsiden havde jeg tænkt mig skulle være enkel men stillet design. Der skal være mit navn, dato, projekt titel og så havde jeg tænkt mig at forskellig billeder skulle understøtte emnet for projektet. Skriv din email, så kan jeg sende dig et eksempel på i hvilken stil jeg havde tænkt mig.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
20. maj 2002 - 18:44 #5
bare nævn hér.. hvad du helt nøjagtigt vil have stående på din forside =)
så har vi alle en chance for at lave et forslag =)
/nova
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. maj 2002 - 20:10 #6
Ja, skriv alt hvad du ellers ville have skrevet i mailsene. Der er ingen grund til at holde noget 'hemmeligt'. Er fuldt ud klar på opgaven!! Skal forsiden være A4? 300 dpi? eller måske bare 72?

/Anders
Avatar billede fejehund1 Nybegynder
20. maj 2002 - 20:44 #7
alright, følgende ting skal med:
titel: don't let Great Plains operate on the heart of your business without a second opinion from Navision.
Mit navn: Ulrik Minet
Dato: Copenhagen, 22-05-2002

Forsiden skal være A4, farver, opløsning op til jer.
Titlen er lang, så derfor ville det sikkert være cool at leget lidt med størrelsen i teksten. Designet skal være let men elegant. Billeder skal være bærende for siden. Behøver ikke nødvendigvis være billeder der har direkte med ERP software at gøre. Sig til hvis I skal bruge mere.
Lige en ting til, jeg skal aflevere onsdag og indbinde projektet sidst på dagen i morgen, tirsdag 21-05. Jeg er lidt sent ude, da jeg blev brændt af en kammerat
Avatar billede and.vang Nybegynder
21. maj 2002 - 20:38 #8
Jeg kan desværre ikke nå det. Jeg ville gerne have haft lidt flere oplysninger, men du er vist lidt for sent ude. Håber du får en pæn forside...
Avatar billede 7th Praktikant
22. maj 2002 - 18:14 #9
Ja du var lidt for sent ude, beklager...