Avatar billede turbodrengen Nybegynder
19. maj 2002 - 22:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Updates Til redhat.. Hvad skal jeg bruge?

Hej hej alle sammen! Jeg har lige hentet redhat7.3`s 5 cd..
Og nu vil jeg så lige vide om der er nogen updates jeg skal gå på jagt efter!
Redhat er hentet fra sunsite.dk Er den så med alle de nyeste update?
Avatar billede turbodrengen Nybegynder
19. maj 2002 - 22:03 #1
Og lige en ekstra ting.. Hvad er det nu lige smtp og pop3 addr. er til tdc?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. maj 2002 - 23:31 #2
hvis du kører gnome er der under system noget der hedder update agent - kør den så finder den selv de pakker der er opgraderinger til ;) - sp. 2 : er det ikke bare mail.tele.dk ?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
19. maj 2002 - 23:57 #3
kender ikke så meget til gnome, men der er i hvert fald i tool, der hedder "up2date", du kan køre fra en shell...

før du kan få det til at virke, skal du først køre "rhn_register"... derefter skulle alt være lige til...

har også hørt en et program til redhat, der hedder Red Carpet, der skulle gøre det meget let (lidt a la apt-get som kendes fra debian) at hente pakker, samt holde dem up-to-date...

Når du henter redhat fra sunsite (og et hvilket som helst andet sted) er det IKKE med de nyeste opdateringer... du skal selv sørge for at holde dit system opdateret...
Avatar billede turbodrengen Nybegynder
20. maj 2002 - 02:01 #4
takker