Avatar billede lauge41 Nybegynder
19. maj 2002 - 19:37 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmeside Vurdering

Hvad synes du om denne hjemmeside, der er ikke helt færdig endnu, så bliv ikke for arrig!!

http://home.tiscali.dk/6x108616
Avatar billede spectual Nybegynder
19. maj 2002 - 19:41 #1
meget fedt billede :o)
Avatar billede lauge41 Nybegynder
19. maj 2002 - 19:44 #2
og .....
Avatar billede bone Nybegynder
19. maj 2002 - 19:44 #3
Nydelig side.
Jeg vil foreslå en lidt mørkere grå til baggrund for de, der kører med "for høj" opløsning.
Endvidere synes jeg, at den hvide stroke/outline på knapperne er lidt for stor - især knappen 'clan [upb]' ser lidt spøjs ud.
Skrifttypen under members ser også lidt grim ud - den minder mig om "Ms Comic" jeg ved ikke, hvad det er for en, du bruger, men en lidt mere digital/futurisk måske - og så smæk lige størelsen lidt ned.

Blot et forslag.
Avatar billede lee Nybegynder
19. maj 2002 - 19:46 #4
1.

Jeg har opløsning 1024 x 768 og skal scrolle både ned og hen... hmmm!

2.

Banneret er for mørkt, man kan næste ike se manden.

3.

Tagwallen passer ike ind i resten af designet...

4.

klikker jeg på members hopper skærmbilledet op.

5.

Sorry men den er for grå... man bliver trist af at se på den...

1 - flere farver
2 - skal optimeres til mindst 1024 x 768
3 - banneret skal lysnes
4 - er ikke vild med dit valg af comic sans som font.. prøv en mere neutral som verdana.

/Lee
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 19:46 #5
Har du ikke lige fået den vurderet? Og pas nu på ikke at brænde alle dine point af på en dag!
Avatar billede ducks Nybegynder
19. maj 2002 - 19:47 #6
udover at billedet er taget fra en anden hjemmeside og grayscalet (fandt det engang op google.com) så kan den måske lige gå an
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 19:54 #7
1. Få rykket siden lidt op så man ikke skal scroole..

2. Få sat alle siderne samme sted.. Den hopper op og ned..

3. Hold den samme stil på alle siderne.. Altså lige som forsiden fx.

4. Fjern den der linie der spørger om man vil gemme, skive ud... der kommer frem hvis man holder musen over dit billed..
Det er ikke særlig fedt...

5. De menu billeder er meget grumset.. Ideen er god nok.. Men du har presset dem rimlig meget.. Få dem lavet lidt pænere.. Brug evt. gif..

Vil du have mere??

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 19:57 #8
6. tagwallen skal bygges ind i siden..

7. Teksten i menu-billederne sidder ikke samme sted.. Den kører frem og tilbage..

Hvis det er rigtigt at du har taget billedet fra en anden side:
Pas på med det.. Et sådan billed er der højest sansynligt copyright på..

/Nicklas B.
Avatar billede lee Nybegynder
19. maj 2002 - 19:58 #9
ecco
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 20:31 #10
havde ikke set din før jeg skrev det.. Sad lige og arbejdede med noget andet imens.. Så jeg fik ikke lige opdateret før jeg sende det.. Men udskyld mange gange.. Det var ikke med vilje.. Håber du kan tilgive.. :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 20:44 #11
men mange af punkterne havde i/du da heller ikke skrevet.. Fx. 3,4,5 og 7... Men håber da ikke du blev sur af den grund.. :) Smile..!
Avatar billede mini-man Nybegynder
28. maj 2002 - 12:10 #12
sjov smiley på tagwallen men den kunne du måske sætte ind som en iframe på forsiden..(altså ikke på forsiden men ja hvis du forstår hvad jeg mener.)

Mini-man
www.miniwebdesign.dk