Avatar billede netsmurf Nybegynder
19. maj 2002 - 16:11 Der er 1 løsning

Router/Xp-problem - ingen kontakt med det samme

Jeg har en Edimax-router som jeg er forbundet med. Jeg kører XP og har et edimaz netkort som vist er bygget over Macronix MX98715-chippen. Jeg har det problem at der går noget tid før min computer for forbindelse til routeren. Fysik er den hele tiden tilsluttet men der går noget tid for der i XP er hul igennem. Det er ikke det store problem med dog lidt irriterende at jeg hver gang skal vente et par minutter før jeg kan komme på internettet. Det var sådan set ikke hvad jeg havde regnet med da jeg fik sat router op med ADSL fra TDC.
Avatar billede netsmurf Nybegynder
31. marts 2003 - 20:13 #1
Jeg satte en fast ip-adresse og så har det virket fint lige siden. Så hvis der er nogen der har sammme problem så assign en ip-adresse fra routeren og opsæt din pc til samme.