Avatar billede windu Nybegynder
19. maj 2002 - 14:39 Der er 9 kommentarer

affiliate script

Hejsa:)

Ok her er hvad jeg skal bruge. Et webmaster affiliate script der kan følgende:

1. webmater signer op, få egen unikke referal url til brug på siden. (skal også maile det til den email webmasteren har opgivet under signup + til admin)

2. se hvor mange besøg/penge han/hun har optjent dagen forinden eller ialt siden sidste reset.

Admin del:
A.) skal kunne med et par enkelte klik kunne ændre adressen hvortil alle affiliates klik bliver sendt hen.

B.) Kunne se en top50 over dagens, sidste uges, og siden sidste resets bedste affiliates (målt på antal unikke kliks)

c.) kunne ændre prisen pr klik med et par enkelte musseklik så systemet er opdateret med ny pris asap!

d.) vise alle der har optjent over xxx antal beløb. Skal også være et sted hvor alle affiliates er listet og jeg med et museklik på hver enkelt kan se nærmere på kontoen.

E. Skal kunne se specifik data, klik, data etc. ved at skrive affiliate id. Skal også kunne nul stille en konto når jeg er inden på den

+ et par andre standard ting  :)

Hvad vil sådan et script koste og kan du lave det... hvis ja så svar her eller send en mail ASAP!

opsumering:
et script hvortil webmasters kan sende trafik til og det blir så sendt videre til mine annoncører.

mvh
Jens
webHTMLmaster@ofir.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 15:08 #1
prøv www.sharksforum.dk der kan du nok betale dig fra denne opgave, da E ikke er beregnet til penge.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede reklame Nybegynder
19. maj 2002 - 15:56 #2
Jeg "har måske" et du kan bruge.
send er e-mail til mailto:sletting@sletting.com
Avatar billede windu Nybegynder
19. maj 2002 - 17:28 #3
hmmm kan nu bedst lide E......

freelance = tage penge for job ikke?????

:)
Avatar billede windu Nybegynder
19. maj 2002 - 17:31 #4
reklame u got mail !
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 02:24 #5
nej windu...

ikke på E....

da er kun er beregnet på udregning af hjælp i point, dette har været diskuteret den sidste måndestid på E, og er åbentbart vedtaget af Co-admins at man ikke må tilbyde penge for arbejde... endvidere hvis du får noget lavet på E, skal alle kunne få fat i koden, dvs. hvis du finder en løsning igennem en tråd på E skal alle kunne bruge den, hvad ikke ville være optimalt i dette tilfælde.
Avatar billede windu Nybegynder
20. maj 2002 - 03:46 #6
questis jammen så slet da kategorien freelance....

navnet er jo synonym med betalt arbejde!

Gir ingen mening og personlig synes the sharks sux..... kun min mening ;)

Tak til de henvendelser j har fået!

Jens
Avatar billede windu Nybegynder
20. maj 2002 - 03:49 #7
btw. hvorhenne på E står der man ikke må tilbyde penge for arbejde......  det må sq stå med små bogstaver......

endnu engang "sorry" for at tilbyde noget arbejde til de seje gutter der bruger E.....
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:37 #8
windu>> jeg er enig med dig i din tolkning af freelance, men admin samt co-admins vil ikke se det på E, og derfor må man accepterer dette. dette står der ikke nogen steder, men har altid været en uskreven regle på E.

Jeg mener selv at denne kategori burde være lavet som en pengekategori, men det er den engang ikke og så må man acceptere det &:-D
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:29 #9
lukketid ?