Avatar billede casualty Nybegynder
18. maj 2002 - 14:26 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Vurdering af side

Hej vil i være søde at kigge på http://bluepage.dk

Hvad synes i?
Brugervenlighed
farver/design
osv.

Hvis noget skulle ændres, hvad ville i så synes at det skulle være...

siden er ikke helt færdig endnu, så jeg ved godt at nogle ting mangler, men i kan vel se idéen ;)

Den skodder sikkert i netscape og opera??

Mvh Casualty
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. maj 2002 - 14:28 #1
Det ser godt ud :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede klgn Nybegynder
18. maj 2002 - 14:31 #2
dejlige behagelige farver, der matcher godt. Synes dog det er lidt rodet med alle de vinduer, og hvad laver det der B midt i det hele.

En lille oprydningen, og siden kunne blive rigtig pæn.

/klgn
Avatar billede dumdum Nybegynder
18. maj 2002 - 14:31 #3
Designmæssigt en lægger side. Det er dog en ulempe at brugeren ikke orienteres om hvad det er for en side han er kommet ind på. Der står noget om, at Bluepage er í opstartsfasen, men jeg vil hellere vide hvad jeg egentlig kan derinde. Når jeg ikke bliver oplyst om det, er jeg hurtigt videre.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede heyday Nybegynder
18. maj 2002 - 14:45 #4
Banneret/logoet i toppen kunne sagtens gøres pænere - evt. men en orange farve nogle steder. Det er en god lille præsentation, der er på din side. Farverne er utrolig gode sammen, de matcher rigtig godt.
Jeg synes dog, den sidste kasse du har på forsiden er rimelig rodet. Der hvor man kan klikke for at komme til at tilkendegive sin mening om sitet, burde rykkes væk fra forsiden.
Avatar billede heyday Nybegynder
18. maj 2002 - 14:49 #5
Farvevalget på siden er godt, men den nederste del af grafikken rykker sig en smule.
I Indexkassen bør Index: være før Brugerprofil, som sagtens kunne rykke ned i bunden af denne kasse.
Fjern Pong-spillet fra siden, det pynter ikke.

Håber du kan bruge noget af den konstruktive kritik.

-> Heyday <-
Avatar billede kerberos Nybegynder
18. maj 2002 - 15:44 #6
Siden har feil i Opera 6.0. Den kan brukes helt fint, men det er enkelte steder det skjærer seg... Blant annet har de orange overskriftene i menyen en tendens til å dukke opp to ganger under hverandre...

Ellers har du valgt fine farger. Sidens navigasjon er enkel og ryddig.

Kerberos
Avatar billede friiser Nybegynder
18. maj 2002 - 17:01 #7
Et site der fungere som det skal, meget nemt at finde rundt på.

~friiser~

http://www.radio-online.dk
Avatar billede casualty Nybegynder
18. maj 2002 - 23:40 #8
Fedt...Tak for jeres gode kritik :)..Det er meget rart at have noget at arbejde efter....Vender lige tilbage i morgen med points ;)
Avatar billede beldring Nybegynder
18. maj 2002 - 23:42 #9
Du mangler noget PHP!!!  ;O)
Avatar billede dumdum Nybegynder
19. maj 2002 - 11:50 #10
Tak for pointsene ;)

www.fotx.net/dumdum <<--- Nu med billede
Avatar billede heyday Nybegynder
19. maj 2002 - 12:19 #11
Takker for point'ne :)

Held & Lykke med sitet.