Avatar billede magicman Nybegynder
17. maj 2002 - 20:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Win. ME crasher...

Har oplevet flere gange at min computer fryser når windows er startet op, eller en installation af et program er færdig (crasher bl.a. når jeg opdaterer mine Via 4 in 1 drivere). Har en 2000xp+ 512 ddr ram gforce3ti200. Hvad kan problemet være?
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
17. maj 2002 - 20:34 #1
Problemet er WinME!!! Skift til WinXP eller i nødstilfælde Win98
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
17. maj 2002 - 20:35 #2
WinME er det mest ustabile Win OS nogensinde... hvis du ikke vil opleve at computerén fryser så vil jeg meget kragtigt anbefale dig at opgradere til WinXP...
Avatar billede adidaz Nybegynder
17. maj 2002 - 20:36 #3
Hmm har samme problem, men ikke i XP der kører det fint!
Jeg har selv XP1800 Gforce3ti200 512md DDR ram.
Måske noget med grafikkortet, hmm hvilket motherboard har du ?
Jeg har et Asus A7V266-E
Avatar billede adidaz Nybegynder
17. maj 2002 - 20:37 #4
Latterlige svar ? ME kører sgu fint nok!  der er jo et hardware problem et sted her!
Så sygeligt så snart ME nævnes så er det bare derfor  grff
Avatar billede magicman Nybegynder
17. maj 2002 - 20:43 #5
Havde lidt af samme problemer med 98se. Har et Asus A7V333.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. maj 2002 - 21:20 #6
Jamen ME skal crashe, det er simpelhen en del af styresystemet, hvis du vil undvære denne del må du skifte sytresystem, beklager
Avatar billede ducks Nybegynder
17. maj 2002 - 21:30 #7
efter min mening er Win2k stadig mest stabilt, hvis du da ikke overvejer at købe en Mac
Avatar billede provins.poul Nybegynder
22. maj 2002 - 23:49 #8
Det lyder mest som en varme fejl..AMD har jo et lille problem med varme,prøv at se i din bios hvor var din pc er når den er gået død..
Avatar billede adidaz Nybegynder
23. maj 2002 - 13:33 #9
IGEN amd har ikke noget varme problem.
AMD XP CPU*R er STABILE op til 95 grader.
Og det er oplysninger fra AMD selv!!!
Jeg tror nørmere det er en hardwarekonfligt.
Måske med grafikkortet og chipsettet
Avatar billede okf2000 Praktikant
05. juni 2002 - 20:33 #10
Proccen er for hugtig til WinME jeg har set der før på min computer som er maget minder køre WinMe godt nogen så jeg vil anbefale er skifter en 2000 eller xp...
//
Otto Sørensen
Avatar billede mightypalm Nybegynder
16. juni 2002 - 13:14 #11
i er ude i hardware fejl, men som regel er det altså bare winME der snotter for hårdt, prøv at kigge i microsofts knowledge base og søg på winME hangfix.. så får du lidt at lege med ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 15:39 #12
Lukketid !
Avatar billede magicman Nybegynder
07. november 2003 - 20:55 #13
blabla
Avatar billede magicman Nybegynder
07. november 2003 - 20:55 #14
hmm