Avatar billede emingos Nybegynder
17. maj 2002 - 18:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejl i spil under win2000

dette er hvad den skriver når jeg ska gå ind i morrowind eller vil skifte map i counter-strike jeg har aldrig fået den fejl før,,

"The instruction at "0x01912c53" referenced memory at "0x00000bb8". The memory could not be "read"

da dette ikke kun er i et enkelt spil ville det være rart med en løsnign da jeg slet ik kan komme ind i morrowind fø den skriver det :(
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. maj 2002 - 18:13 #1
Jeg ved det sq´ ikke.. men ville gætte på at du skal ha flere ram..

eller at det er spillene der er noget galt med
Avatar billede emingos Nybegynder
17. maj 2002 - 18:14 #2
hmm tror jeg ikke da jeg har 256 ram og den aldrig har gjordt det før (som jeg skrev)
Avatar billede emingos Nybegynder
17. maj 2002 - 18:15 #3
det har intet med hardware at gøre
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
17. maj 2002 - 18:47 #4
updater dine gfx driver
Avatar billede emingos Nybegynder
17. maj 2002 - 19:22 #5
det virkede faktiks med den nye detonator men nu kan jeg ik tage vsync af fra :(