Avatar billede bitengines Nybegynder
17. maj 2002 - 11:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Feedback på InstantSSL.dk ?

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om http://www.instantssl.dk/ brugervenlighed og design.

Tak
Pascal
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2002 - 11:50 #1
Ganske brugervenligt, men mangler der ikke en eller anden form for kontaktformular under kontakt?

Det er ikke alle der har et postprogram sat op på f.eks. en arbejdsplads.

Terms & Conditions, Privacy Policy bør vel stå på dansk. (altså selve linkene)

Lav logoet til et link til forsiden. Det er folk vant til at det er.

Ellers ganske enkelt, ikke meget lir. Men det er jo heller ikke det i vil sælge :)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
17. maj 2002 - 11:56 #2
ja designet er ganske simpelt og flot, ikke for overvældende
men kontakt siden måtte der godt være en formlar
under bestilling er det godt at der er en forklaring på trin 1, men kan du ikke også lave så den bliver vist på de næste trin
Avatar billede dmdisco Nybegynder
17. maj 2002 - 11:58 #3
og juster lige prisen så den står lidt pænere med samme justering
Avatar billede dmdisco Nybegynder
17. maj 2002 - 11:59 #4
Multi år - multi spar optioner
Multi er det = flere?
Avatar billede kerberos Nybegynder
17. maj 2002 - 12:54 #5
Veldig stilig og oversiktelig side! "Køb Nu" knappen blir kanskje litt utydelig, jeg liker den blå knappen til venstre bedre. Ellers er siden veldig grei i bruk, brukervennlig, og på ingen måte for grafikktung. Godt jobbet!

Jeg er enig i at du kanskje bør ha en mail-form på kontakt oss. Av erfaring vet jeg at folk har lettere for å faktisk ta kontakt når det blir så enkelt.

Jeg har også sansen for minimalistisk design, framfor stort, avansert design man ikke skjønner seg på. Derfor gir jeg deg god karakter, selv om designet muligens ikke ville vinne noen designpris.

Karakter: 9@10
Avatar billede bitengines Nybegynder
17. maj 2002 - 14:05 #6
Hej el_barto,

tak for svaret, jeg har lavet ændringer efter din forslag.

Pascal
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. maj 2002 - 14:06 #7
syntes også design messig den er okay. Ikke det vilde men aligevel ganske nydelig og enkel.
Det jeg ikke kan lide er din strukturering på forsiden, syntes det virker meget uoverskuelig, altså noget der er kastet på siden med en skovl ;)
Lav lidt mere orden i det.
De der "køb nu" knapper er noget store syntes jeg, tør ikke tænke på hvordan de ser ud i 800x600 :)  lav dem mindre det kommer også til at se lidt mere prof ud.
Ellers er det rimeligt ok :)

/Michael Knudsen
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2002 - 14:13 #8
Tak for point :)

kerberos og dmdisco> Når jeg kommer hjem fra arbejde får i 10 point hver :)
Avatar billede bitengines Nybegynder
17. maj 2002 - 14:21 #9
Ups, jeg vil har givet jer allesamen points, men nar man har trykket accepteret en gang ...

Hvordan kan jeg bagefter fordele point ?
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2002 - 20:43 #10
Det har jeg sørget for: http://www.eksperten.dk/spm/212809