Avatar billede rasmus_a Nybegynder
15. maj 2002 - 22:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webbrowser

Hej
!
jeg skal bruge et component til mit Delphi 4 (standard). Det eneste det skal kunne er at vise en webside fra internettet. Meget simpelt. Jeg har tidligere brugt et separat TWebBrowser component, men jeg kan ikke finde det igen. (Kom til at slette det) Er der mon nogen der har det eller der har andre idéer??
Tak!
Avatar billede projekt_x Nybegynder
15. maj 2002 - 22:26 #1
www.torry.net har en del gode webbrowser-komponenter med mange muligheder (til delphi 4) - prøv at søge på 'webbrowser' som beskrivelse...
Avatar billede rasmus_a Nybegynder
15. maj 2002 - 22:35 #2
tak! jeg kigger lige..
Avatar billede rasmus_a Nybegynder
16. maj 2002 - 01:29 #3
intet held! er der nogen der kan give mit et link til et component der virker uden problemer med delphi 4 standard? jeg er overhovedet ikke god til det i forvejen! skal bare bruge et program med et browser vindue..
Avatar billede tormork Nybegynder
16. maj 2002 - 06:50 #4
Du kan importere DHtml componenten fra microsoft. Husker jeg rigtigt så kan man gøre det vha. delphi 4 (Man kan i hvert fald i D5)

Den ligger sandsynligvis i Component->Import ActiveX Control -> Scroll ned til DHTML edit control for... og tryk install så dukker den op i delphi paletten under ActiveX

PS. Microsoft har vistnok en fin SDK til den(Det er lang tid siden jeg har brugt den sidst).
Avatar billede armena Nybegynder
06. juli 2002 - 16:33 #5
Project > Import type lebery > Vælg Microsoft internet controls
Avatar billede armena Nybegynder
06. juli 2002 - 16:33 #6
svar