Avatar billede uranhjorten Nybegynder
15. maj 2002 - 17:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆÆLP(undskyld men jeg har ikke flere point end det her)

Jeg har for ikke så længe siden haft VBS.loveletter.C.
Den fik jeg fjernet (PYHA). Men min computer er sat i netværk og jeg har selvfølgelig været så dum ikke at fortælle mine forældre at jeg havde en virus. Nu kan de ikke starte deres computer fordi den siger at den ikke kan finde musen eller keyboardet.
PLZ HJÆLP MIG!!
Jeg ville hade at skulle være skyld i at de skal reformatere deres comp.
Jeg håber meget at der ikke er nogen virus og det bare er et eller andet andet.

PLZ HJÆLP MIG!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. maj 2002 - 17:22 #1
ved ikke om det er derfor at de ikke kan starte, men mon ikke at du skulle fortælle dem om den virus, det er ikke nogen skam at have virus, men det er til gengæld en skam enten ikke at gøre dem på sit netværk og mailprograms adressebog opmærksom på det
Avatar billede prodic Mester
15. maj 2002 - 17:26 #2
Det er sikkert ikke LoveLetter - den arbejder ikke på den måde.
Fejlen skyldes højest sandsynligt noget helt andet.

Har du tjekker kabler, at de sidder rigtigt og de elementære ting?
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
15. maj 2002 - 17:27 #3
ja
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
15. maj 2002 - 17:28 #4
Jeg har tjekket kabler
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
15. maj 2002 - 17:32 #5
PYYYHHHHA det var ikke en virus jeg tjekkede kablerne igen bare af desperation og det lykkedes heldigvis men ellers tak for hjælpen
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. maj 2002 - 17:33 #6
prøv om du kan starte i fejlsikret tilstand
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
15. maj 2002 - 17:33 #7
hvis i vil have lidt point skal i bare lave et svar
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. maj 2002 - 17:34 #8
hehe, vil ikke være bekendt at tage point for det, mon ikke at du husker det til en anden gang :-)
Avatar billede prodic Mester
15. maj 2002 - 17:34 #9
Selv tak - du beholder bare pointene(min del). Det kan jo være at du får flere problemer senere.
Avatar billede summer Mester
16. maj 2002 - 00:56 #10
acc. nu bare dit eget svar her, samt dette: http://www.eksperten.dk/spm/204395 så har du da lidt point at gøre godt med :]