Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2002 - 16:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler fps i CS

Jeg vil gerne have flere fps i cs. To spm:

Hvordan kan man mens man spille se ens fps?

Jeg har lavet en autoexec.cfg og neddroslet nogle detaljer, er der andet jeg kan gøre?
Avatar billede klud Praktikant
15. maj 2002 - 16:28 #1
du kan skrive netgraph 1 til 3, ta den der er færrest detaljer på.
Avatar billede eflow Nybegynder
15. maj 2002 - 16:34 #2
du kan gøre som klud skriver for at få vist fps eller skrive:
"cl_showfps 1"
Avatar billede procsus Nybegynder
15. maj 2002 - 16:39 #3
Gå ind under egenskaber for dit grafikkort -> Avanceret -> Additional Properties -> OpenGL Settings -> Vertical sync skal være "always off".
Avatar billede procsus Nybegynder
15. maj 2002 - 16:41 #4
Under din config.cfg skal du skrive fps_max "100", og så burde du spille med flere fps end ellers. HUSK at køre CS under OpenGlide, ellers virker det ikke.

Hvad er dit grafikkort ?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2002 - 14:55 #5
Radeon Mobility (bærbar)
Avatar billede jsn Nybegynder
20. maj 2002 - 11:01 #6
jeg går ud fra at du vil tweake dit cs så hjælper det ikke kun at have sin fps til at passe.
du er nød til at tilpasse din loss, rate og choke
rate.. er = med hvor hurtigt du downloader fra serveren default på server er 8000 men du skal til passe det efter din hastighed altså 512/128 = med ca 7500 (men prøv dig frem du kan se det på din ping )
loss.. er = med det du henter fra serveren default 30 kig på din net graph hvis den ikke er 0 så prøv at ændre den lidt med 5 af gangen til den bliver 0(med 0 bliver spillet mer glidende)
choke.. er = med det du sender til serveren også med en default på 30 som også skal være 0 hvis ikke prøv som loss( hvis din choke er over 0 betyder det at en hvis del af dine skud går igennem ham/hende du sigter på
jeg ved ikke hvor meget du har spillet men det hele forgår i din consol den får du ned ved at trykke på ½ ( din genvej destination skal se sådan her ud for at din consol virker C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike.exe -console )
og kommandoerne ser sådan her ud
rate xxxx
net_graph 3 "for at den kommer frem"
net_graph 0 "for at den forsvinder"
cl_updaterate 30 "er loss"
cl_cmdrate 30  "er choke"
have fun :-)
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 09:53 #7
Læg lige et svar en af jer!