Avatar billede tpipper Nybegynder
15. maj 2002 - 13:05 Der er 9 kommentarer

Logo

Hejsan

Jeg har tænkt mig at lave et website ved navn, Tipsmark.dk, men mangler et logo. Det eneste, som der skal stå på banneret er tipsmark.dk ! Nogle der kan hjælpe ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
15. maj 2002 - 13:07 #1
logo opgaver skal oprettes i freelance
Avatar billede hmm10 Nybegynder
15. maj 2002 - 16:38 #2
mr-bob -> nej, det er hjælpe arbejde. Hvis du ikke vil hjælpe folk er du havnet forkert her...

Hvilke farver? Størrelse? Emne?

MVH
HMM10
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 17:26 #3
Jeg er også klar, men kan dog først lave et i aften. Motiver? Stil? Størrelse? Farver?
--> Heyday <--
Avatar billede cdc Novice
15. maj 2002 - 22:52 #4
Avatar billede mr-bob Nybegynder
15. maj 2002 - 23:00 #5
tpipper> du skal huske at lukke det ene hvis du flytter det!
Avatar billede spiers Nybegynder
26. maj 2002 - 21:03 #6
cdc > Nice bannere... (gid det var noget man 'bare' kunne gøre hehe)..

//Spiers
Avatar billede alh Nybegynder
08. juli 2003 - 18:14 #7
havde ikke lige set vi var tilbage i 2002 *ggg* nå pyt smider et link på bare for hyggen :)
http://www.alhwebdesigns.dk/eksertennye/nyebilleder/Tipsmark.png
Avatar billede davaus Nybegynder
16. august 2003 - 21:07 #8
Hej!
Jeg kan fortælle dig hvordan du kan lave et logo eller også vil jeg meget gerne lave et for dig! Du skal bare maile mig på rasmusvh@msn.com...
Avatar billede cdc Novice
16. august 2003 - 21:15 #9
daveus, man svarer ikke før man har lavet opgaven, og spm. er meget gamle