Avatar billede greasy Nybegynder
15. maj 2002 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sponsor?? hvor starter man?

hej

Vie er en flok knejter der lige har lavet et fodboldsite til vm http://www.koreajapan2002.dk . Vi er lige nu igang med at lave et fodboldspil, og vil gerne bruge det i en konkurrence på vores site. Problemet er nu at vi gerne skulle have nogen præmier!! eksempelvis 5 fifa worldcup 2002 spil...

men hvor skal vi starte?

er der evt. nogen herinde der kender nogen som måtte være interesseret?

Mvh Greasy
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2002 - 12:49 #1
kontakt først forskellige spilforhandlere.. de er nok de letteste at få til at sponsere spil.
Men sørg for at ha koncept osv. klar inden i begynder at kontakte nogen som helst :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
15. maj 2002 - 12:50 #2
Jeg ville henvende mig til dem der laver produktet som i skal bruge som præmie. Fx Sony. De vil måske give jer 5 eksemplarer :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. maj 2002 - 12:59 #3
Start, du mener self EA
(eller har Sony også fingerne i dem)

<
Electronic Arts Danmark kan kontaktes på følgende adresse:

Electronic Arts
Gl. Lundtoftevej 1E, 2.sal
2800 Lyngby
Tlf: 45 28 70 00
Fax: 45 28 70 19
>

Det er vigtigt at I kan fortælle hvad firmaerne kan få ud af at sponsore jer, ikke bare at de gi'r jer et spil hver :) (du forstår hvad jeg mener)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
15. maj 2002 - 14:11 #4
jimsim> Ja EA naturligvis :D
Avatar billede reklame Nybegynder
25. maj 2002 - 02:53 #5
Jeg kan måske hjælpe med noget merchandise...eks. t-shirts med print ! Send en e-mail til mig på sletting@sletting.com