Avatar billede paduavej Nybegynder
17. juli 2000 - 20:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Chat

Okay jeg indrømmer at jeg ikke er en ørn til det med programmering men jeg kunne godt tænke mig at lave en chatside specielt for handicappede, men jeg mangler noget hjælp til at lave chatten. Jeg har fundet et script fra www.scannet.dk men det virker ikke rigtigt. det kan ses på www.handicapchat.dk/autisme. er der en der kan hjælpe mig med et chatprogram og som kan guide mig gennem opsætningen. det må meget gerne kunne udbygges med op til 5 rum.
Avatar billede paduavej Nybegynder
17. juli 2000 - 20:07 #1
jeg ville gerne give flere point men jeg ved ikke hvordan jeg giver over 60
Avatar billede Lasse Novice
17. juli 2000 - 21:01 #2
du trykker på dine point tal, når du kigger på spørgsmålet
Avatar billede Lasse Novice
17. juli 2000 - 21:01 #3
eller rettere sagt, når du er inde og se spørgsmålet - altså HER, tryk på pointtallet!
Avatar billede paduavej Nybegynder
18. juli 2000 - 19:20 #4
Tak for svaret med pointene.
Avatar billede Lasse Novice
18. juli 2000 - 19:30 #5
jeg finder lige et.
Avatar billede Lasse Novice
19. juli 2000 - 00:56 #6
ok, har du noget CGI script til rådighed? Det er f.eks ASP, PHP eller Perl?

Eller skal det være en applet?
Avatar billede Lasse Novice
19. juli 2000 - 01:25 #7
prøv denne her. Det er i hvert fald en applet... med et par eksempler også:
http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?mode=info&source_id=711
Avatar billede paduavej Nybegynder
19. juli 2000 - 20:35 #8
Hej gooky. Jeg har oprettet et standard hotel hos scannet.dk. serverern understøtter perl og jeg har 25mb plads med fri trafik. Jeg prøver at downloade ovennævnte chat.
Avatar billede kobojt Nybegynder
17. august 2000 - 12:22 #9
Det skulle være lige til at gå til, hvis du følger dette link. Her kan du finde masser af færdige Java chats, der gratis kan downloades.

http://javaboutique.webdeveloper.com/network/chat.html

Kobojt